اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

در کارخانه تولید پروفیل درب و پنجره UPVC هافمن در شهرکرد چه می‌گذرد؟

برای رسیدن به اهداف بزرگ باید سخت تلاش کرد و برای جهش تولید در سال جاری باید به کارخانه‌های کوچک و بزرگ در سراسر کشور بهای بیشتری داد.

در کارخانه تولید پروفیل درب و پنجره UPVC هافمن در شهرکرد چه می‌گذرد؟

برند بزرگ تولید پروفیل upvc هافمن دومین کارخانه‌ی خود را بعد از تبریز این بار در شهرکرد بنا کرده و در این کارخانه‌ اهداف بزرگی را در سر می‌پروراند.

 

سال جهش تولید برای تولیدکنندگان و صنایع مختلف سال سخت و دشواری بود. مشکلات ارزی، مشکلات صادرات، سختی‌های واردات ماشین‌آلات تولید و پیاده‌سازی و اجرای فرایند تولید در کارخانه‌های داخلی همگی بارهایی هستند بر دوش تولیدکنندگان که به معنای واقعی کلمه قهرمانان ملی ما هستند.

 

هافمن در سال جاری توانست با وجود مشکلات و مسائل گفته شده، دومین کارخانه‌ی خود را این‌بار در شهر افتتاح کند و با به جریان انداختن ۴ خط تولید جدید که از تکنولوژی اروپایی در آنها بهره‌ برده شده توان تولیدش را ۹ هزار تن در سال افزایش دهد. هافمن که به همت کارکنان و به کمک چشم‌انداز مدیران خود طرح ملی تعویض پنجره‌های قدیمی را در کشور کلید زده است طبیعتا نیاز داشت با افزایش تقاضا از سمت مشتریان تولیدش را افزایش دهد تا بتواند پاسخگوی نیاز مشتریان باشد.

 

اشتغال‌زایی

این کارخانه در گذشته نیز به تولید پروفیل درب و پنجره‌های upvc می‌پرداخت ولی مدتی بود بخاطر مشکلات متعدد تعطیل شده بود و از دور تولید خارج گشته بود. اما هافمن با سرمایه‌گذاری جدید و دمیدن روح تازه‌ی امید کارخانه را بازگشایی کرده و موجب اشتغال بسیاری از جوانان شهرکردی شد. این کارخانه از وجود نیروهای مونتاژکار،‌ مهندسین و کارگران خط تولید بهره می‌برد. هافمن به سهم خود از تمامی این افراد قدردانی می‌کند و از کمک به اشتغال آنها به خود می‌بالد.

 

ظرفیت تولید

در حال حاضر این کارخانه با تمام ۴ خط تولید خود و تمام شیفت‌ها مشکل به کار و تولید است. هافمن تمام قوای خود را در کارخانه شهرکرد بکار گرفته است تا بتواند محصولی با کیفیت، سازگار با آب و هوا و اقلیم ایران و حتی بالاتر از سطح استانداردهای جهانی تولید کند.

 

آزمایشات و کنترل کیفیت

محصولات این کارخانه در هر مرحله از تولید توسط تیم کنترل کیفیت هافمن تست می‌شوند و سنجش‌های لازم روی کیفیت رنگ پروفیل، استحکام، تغییر شکل در دمای ۱۵۰ درجه، کیفیت جوش و زوایای پروفیل‌ها و بسیاری دیگر آزمایشات روی این محصولات انجام می‌شود. مثلا یکی از آزمایش‌ها روی محصولات این کارها سنجش برگشت حرارتی پروفیل برای مقاومت کامل در برابر گرما و سرما است که این اطمینان را مهندسین تولید هافمن می‌دهد که محصول نهایی در تمام نقاط ایران و سایر کشورهایی که هافمن محصولات خود را به آنها صادر می‌کند بدون کوچکترین ضعف در طول مدت عمر خود عملکردش را حفظ خواهد کرد.

 

آکادمی هافمن

یکی دیگر وظایفی که هافمن بر خود واجب می‌داند این است که کارکنان و مشتریانش را در سطوح مختلف آموزش دهد. هافمن برای همکاران خود در کارخانه شهرکرد آموزش‌های لازم را در قالب طرح آکادمی هافمن ارائه می‌دهد تا علاوه بر افزایش کیفیت بهره‌وری و کارآمدی نیروهایش، آنها نیز احساس بهتری از حضور در این مجموعه داشته باشند و همیشه در حال بروزرسانی دانش خود در زمینه تخصصی فعالیت‌شان باشند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول