اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ورود دادستانی مانع از تعطیلی 15 واحد تولیدی شد

دادستان عمومی و انقلاب چهارمحال و بختیاری از جلوگیری از تعطیلی 15 واحد تولیدی و بازدید و پیگیری رفع مشکل 25 شرکت مسئله‌دار در راستای تحقق شعار جهش تولید در استان خبر داد.

ورود دادستانی مانع از تعطیلی 15 واحد تولیدی شد

عبدالرضا علیمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید، دستگاه قضایی چهارمحال و بختیاری از ابتدای سال جاری تا کنون با تشکیل جلسات متعدد با مجموعه‌های دولت و حمایت بخش خصوصی از تعطیلی 15 واحد تولیدی جلوگیری کرد.

دادستان عمومی و انقلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تعداد 25 شرکت و کارگاه تولیدی که دچار مشکل و مسئله‌ بودند در سطح استان شناسایی و مورد بازدید مجموعه دادستانی استان قرار گرفته‌اند که حمایت و رفع مسائل و مشکلات آنان در دستور کار سیستم قضایی  است.

وی خاطرنشان کرد: روزهای دوشنبه در ملاقات‌های مردمی تلاش کرده‌ایم با بیش از 100 نفر در هفته ملاقات داشته باشیم و مسائل مربوط به فعالیت‌های اقتصادی و تولید را با تمرکز بیشتر بررسی و پیگیری کنیم.

علیمحمدی اضافه کرد: نامه‌نگاری‌های فراوانی با بسیاری از بانک‌ها، وزارت‌خانه‌ها و مجموعه‌های وابسته به دولت برای حمایت و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی از سوی دستگاه قضایی استان صورت گرفته و در صورت وصول موارد جدید پیگیری جدی در جهت رونق اقتصادی خواهیم داشت.

ورود دستگاه قضا به یک پرونده خصوصی‌سازی

کشتارگاه جونقان که یکی از بزرگترین کشتارگاه‌های کشور و حتی خاورمیانه بوده در سال 98 به بخش خصوصی واگذار شد؛ کشتارگاهی با بیش از 100 هکتار زمین، چندین چاه عمیق آب، ظرفیت کشتار 2 هزار راس دام سبک و 200 راس دام سنگین و مجموعه‌ای از صنایع تبدیلی که در جوار این کشتارگاه تعبیه شدند همه به قیمت 16 میلیارد تومان و آن هم به صورت اقساط واگذار شد که در همان ایام بیش از 150 میلیارد تومان برآورد قیمت شده بود.

گفتنی است به ورود دادستان به این موضوع و اعلام جرم و طرح شکایت توسط مدعی العموم این پرونده خصوصی‌سازی هم به نفع بیت‌المال به چرخه اشتغال بازگشت.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول