اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

شعار انتخاباتی کریمی اعلام شد/فوتبال پاک و مبارزه علیه فساد فوتبالی

علی کریمی و مهدی مهدوی کیا با انتشار بیانیه‌ای شعار انتخاباتی خود برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال را اعلام کردند.

شعار انتخاباتی کریمی اعلام شد/فوتبال پاک و مبارزه علیه فساد فوتبالی

به گزارش خبرگزاری فارس، علی کریمی به عنوان یکی از نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال در بیانیه‌ای شعار انتخاباتی خود به همراه مهدی مهدوی کیا را به شرح زیر اعلام کرد.

بدون تعارف می خواهیم برخی  مسائل فوتبال ایران را با مردم سرزمینمان ، از هواداران و عاشقان فوتبالی و  پیشکسوتان و رسانه ها گرفته تا مدیران فوتبالی اعم از روسای هیات ها و مدیران باشگاه ها در میان بگذاریم. با اینکه در هفته های گذشته غم از دست دادن دوستان عزیزمان مهرداد میناوند و علی انصاریان قلب ما را شکست و دل ما ، خانواده هایشان و هواداران قدرشناس فوتبال را به  درد آورد اما ما را در تصمیمان برای  ورود به عرصه مدیریت فوتبال و کمک به آینده پر طرفدار ترین ورزش ایران مصمم تر از قبل کرده است . علی کریمی و مهدی مهدوی کیا مانند خیلی از پیشکسوتان فوتبالی که سال ها با گوشت و پوست و‌استخوانشان  فوتبال را لمس کرده اند ، خیلی خوب می دانیم  که فوتبال از معدود دلخوشی های مردم این مرز و بوم است؛ مردمانی که با افتخار آفرینی و موفقیت های فوتبالی اشک شوق می ریزند و در شکست ها و‌ناکامی‌ها روزها افسرده و سرخورده می شوندو ما اهالی فوتبال ، سال ها این غم ها و شادی ها را از نزدیک شاهد بوده ایم و در کنار مردم خندیدیم و اشک ریخته ایم . امثال مهدوی کیا و کریمی ها  اعتبارشان را از لطف و محبت همین مردم به دست آورده اند و ‌یقینا به خاطر همین لطف مردم بود که بعد از تغییرات اساسی در اساسنامه فدراسیون  و‌فرصتی که فراهم‌شد تا فوتبالی ها هم وارد انتخابات  فوتبال شوند، ما نیز  مجاب شدیم  تا وارد انتخابات ۱۰ اسفند شویم. از معادلات پشت پرده کاملا آگاهیم اما  داوطلب شدیم  تا ثابت کنیم ، انتقادهای چند سال گذشته فقط شعار نبوده و با کسی هم حب و بغض شخصی نداریم بلکه معتقدیم  این فوتبال باید عاری از فساد و کاملا پاک و شفاف باشد.

فوتبال برای ما و خیلی از پیشکسوتان ، خط قرمز است پس نباید فوتبال قربانی زد و بندهای ناسالم شود، زد و بندهایی که  در آن حق داوران، بانوان، پیشکسوتان،هواداران و استعدادهای ناب و .... نادیده گرفته و فقط عده ای خاص و بعضا چهره های غیر فوتبالی از آن بهره مند شوند.

پس ثبت نام کردیم  تا بلکه بتوانیم  از انتقادهایمان  ‌دفاع کنیم و ثابت کنیم نقدهایم صرفا حرف نیست و حالا که آمده ایم شعارمان خیلی واضح و‌روشن فوتبال پاک و مبارزه علیه فساد فوتبالی است.

این شعار هیچ‌تضادی با رایزنی و گفت و گو با افراد سالم و دلسوز ندارد چرا که همچنان معتقدیم  در این فوتبال ورشکسته با بدهی های میلیون دلاری، هستند افرادی که خون و دل فوتبال را می خورند تا بلکه بتوانند این کشتی به گل نشسته را نجات دهند.

برای ما  مسیر و نقشه راه با تدوین یک برنامه استراتژیک و مدون مشخص است، برنامه ای که به  کمک افراد متخصص در حوزه های اقتصادی، حقوقی، امور مربوط به داوری و مسایل بین المللی و ...آماده شده تا هر مدیری که توان حرکت در چارچوب برنامه تدوین شده را داشته باشد،  ما را همراهی کند. برنامه هایی که تمامی فعالیت هایش شفاف و روشن است، مسیری که فرد ناسالم نمی تواند  همراهش باشد و مدیر سالم قادر خواهد بود تا خط پایان ما را همراهی کند ، بنابراین مقابل هیچ فرد یا هیاتی گارد بسته نداشته و نداریم  مگر اینکه فردی علاقه ای به همراهی در این برنامه شفاف نداشته باشد.

در این برنامه جایی برای ارایه گزارش دروغین وجود ندارد و نمی توان با آمار نادرست باشگاه هایمان را به سازمان داخلی و خارجی درآمدزا معرفی کنیم در حالی که این فوتبال چه در رده ملی و چه در رده باشگاهی کاملا ورشکسته است.
در این برنامه استراتژیک توسعه فوتبال از پایه تا رده های بالا در اولویت قرار دارد، به مسایل فوتبال بانوان ریشه ای توجه شده و برای داوران مصونیت و استقلال بیشتری در نظر گرفته شده است.

پاک سازی فوتبال صرفا یک شعار نیست بلکه برای ما یک هدف است، هدفی که با زد و بندهای همیشگی محقق نخواهد شد، چون معتقدیم  سرانجام زد و بندهای نادرست ختم می شود به قراداد ننگین با ویلموتس، شعار و عوام فریبی به استفاده از VAR و سواستفاده از احساسات هواداران، هدیه دادن پست های مختلف به دوستان، وضعیت مبهم و درد آور فوتبال بانوان،مشکلات فراوان ورزشگاه ها، بدهی های کلان و صدها معضل دیگر.

با  کریمی و مهدوی کیا یا بدون ما، امیدواریم  در انتخابات ١٠ اسفند فضا همانی نباشد که سال ها فوتبال ایران از آن لطمه خورده و در کنار ٨٥ میلیون جمعیت فقط عده ای خاص از آن بهره برده اند و فوتبال هم قربانی شعارهای بی پایه و اساس شده  است. 

فوتبال پاکم آرزوست 
دوستدار شما
علی کریمی - مهدی مهدوی کیا

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول