اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

مشق خدمت جهادی رهروان ابراهیم هادی در دهدشت+فیلم

گروه جهادی شهید ابراهیم هادی برای محوطه‌سازی یادمان شهدای گمنام دهدشت آستین خدمت بالا زدند.

مشق خدمت جهادی رهروان ابراهیم هادی در دهدشت+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه،سلام بر ابراهیم و همه رهروان این پهلوان بی‌مزار. سلام بر فرزندان بی‌پلاک روح‌الله، بی‌نشان در زمین و نام‌آور در آسمان که گمنامی را بالاتر از تمام القاب دنیوی یافتند.

شهدایی که عاجزانه از خداوند درخواست می‌نمودند که پیکرهایشان در کوه‌ها و بیابان‌ها غریبانه و مظلومانه بر زمین بماند تا مقتدای راستین صدیقه اطهر باشند.

سال 1392 بود که 2 تن از لاله‌های نام‌آور که توسط گروه تفحص از دل خاک مناطق عملیاتی جنوب سر برآوردند و همراه با استقبال باشکوه مردم در بلندترین نقطه شهر دهدشت به خاک سپرده شدند.

اگرچه با گذشت هفت سال از حضور مهمانان این دیار یادمانی احداث شد اما محوطه‌سازی این مکان برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و محلی برای خلوت گزیدن دلدادگان شهدا به عنوان یک خلا احساس می‌شد.

 

 

گروه جهادی شهید ابراهیم هادی گردان 486 امام حسین(ع) تیپ 48 فتح که در اجرای بسیاری از برنامه‌ها علمدار خدمت‌اند برای ساماندهی محوطه یادمان شهدای گمنام دست به کار شدند.

این جوانان به صورت خودجوش و در ادامه فعالیت‌های گروه آستین خدمت بالا زدند تا در مشق جدید مسؤولیت با تسطیح و محوطه‌سازی یادمان شهدا را برای برپایی مجالس مهیا سازند.

 

مسؤول گروه جهادی شهید ابراهیم عادی گفت: با هدف ایجاد فضای مناسب برای اجرای برنامه‌های فرهنگی محوطه‌سازی یادمان شهدای گمنام به کمک دوستان بسیجی در دستور کار قرار گرفت.

پولاب افزود: تسطیح و محوطه‌سازی این یادمان 2 روزه تکمیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه همه هزینه‌های مورد نیاز از طریق گروه جهادی تأمین شده است، تصریح کرد: زمینه‌سازی برای برگزاری نشست‌های نصیرتی، محافل مذهبی و اقامه نماز جماعت توفیقی است که نصیب ما شده است.

 

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر با حضور در گلزار شهدای گمنام ضمن عرض خدا قوت به جوانان بسیجی در این اقدام نیک مشارکت کرد.

امام جمعه شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه فاز نخست یادمان بعد از سال‌ها تکمیل شد، اظهار داشت: متأسفانه به ادامه کار توجهی نشد و محوطه یادمان فضای مناسبی برای حضور علاقمندان به برنامه‌های فرهنگی نبود.

وی گفت: یادمان شهدا همچون یک قرارگاه فرهنگی می‌تواند محل انس با شهیدان باشد، افزود: برای ایجاد فضای مناسب نیاز بود که محوطه‌سازی  انجام شود این اقدام توسط جوانان عزیز گروه جهادی شهید ابراهیم عادی صورت گرفت.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر کار این گروه را ستودنی خواند و افزود: بسیجیان به صورت جهادی دست به کار شد و کار خوب و ارزنده برای تسطیح  و محوطه‌سازی را شروع کردند از این عزیزان تشکر می‌کنم.

 

وی با اشاره به تدبیر استاندار و فرمانده سپاه فتح استان در ساماندهی یادمان شهدای گمنام یاسوج، گفت: با صحبتی که داشتیم قول دادند مرحله دوم در دهدشت شروع شود امیدواریم این اتفاق زودتر میسر شود.

وحدانی‌فر زیارتگاه شهدا را ملجا جوانان و مردم متدین دانست و گفت: در ساعات شبانه‌روز به اینجا مراجعه می‌کنند اما فضای مناسب برای برگزاری محافل و مجالس دینی مهیا نبود ان شاالله با این اقدام جهادی طی روزهای آینده محیط مناسب و در خور شأن برای اجرای محافل فرهنگی ایجاد خواهد شد.

وی به مسؤولان یادآور شد که اگر امروز بر صندلی مدیریت نشستید به برکت خون این شهدای گرامی است.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول