اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

صهیونیست‌ها مانع بازگشایی مغازه‌های فلسطینیان در قدس می‌شوند

علی‌رغم کاهش محدودیت‌های کرونایی در فلسطین اشغالی، نظامیان رژیم صهیونیستی به قصد اعمال فشار بر فلسطینی‌ها مانع از فعالیت‌های اقتصادی آن‌ها می‌شوند.

صهیونیست‌ها مانع بازگشایی مغازه‌های فلسطینیان در قدس می‌شوند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،نیروهای اشغالگر صهیونیستی با وجود کاهش محدودیت‌های ناشی از کرونا مانع از بازگشایی مغازه داران فلسطینی در بخش قدیمی قدس اشغالی می‌شوند.

به نوشته وبگاه «میدل ایست مانیتور» رئیس کمیته بازرگانان قدس اشغالی در این زمینه  گفت که  نظامیان صهیونیست گشت‌زنی‌های خود در بازارها را بیش از حدی که معمول است افزایش داده‌اند؛ هدف آنها این است که از برنامه‌هایی که می‌تواند باعث رونق گرفتن زندگی اقتصادی در قدس شود جلوگیری کنند. این در حالی است که بیش از ۶۶۰۰۰ کارمند شغل خودشان را از دست داده و رقم بیکاری به ۲۷.۸ درصد رسیده است.

طی سالهای اخیر بیش از ۵۰ مغازه در این شهر مجبور به تعطیلی شدند. تعداد کل شاغلان در بازار کار از ۹۵۱ هزار نفر در سال ۲۰۱۹ به ۸۸۴۰۰ نفر در سال ۲۰۲۰ کاهش یافته است.

منتقدان هشدار می‌دهند که رژیم صهیونیستی تمام تلاش خود را می‌کند تا فلسطینیان را از قدس اشغالی خارج کند زیرا این شهر اهمیت زیادی دارد و نه تنها دارای ارزش مذهبی است، بلکه مرکز تاریخی، فرهنگی و سیاسی فلسطین است.

 دفتر هماهنگ کننده مسائل بشردوستانه سازمان ملل روز شنبه در گزارشی از تخریب یا مصادره ۱۷۸ ساختمان فلسطینی‌ها در کرانه باختری از ابتدای سال ۲۰۲۱ خبر داد. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول