اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رژیم صهیونیستی از ارسال واکسن به نوار غزه ممانعت به عمل آورد

وزیر بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از انتقال واکسن به نوار غزه جلوگیری کرده است.

رژیم صهیونیستی از ارسال واکسن به نوار غزه ممانعت به عمل آورد

به گزارش گروه بین‌‌الملل خبرگزاری فارس، «می الکیله» وزیر بهداشت تشکیلات خودگران فلسطین، شامگاه امروز (دوشنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی مانع ارسال واکسن کرونا به نوار غزه شده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا)، وزیر بهداشت تشکیلات خودگردان، رژیم صهیونیستی را مسئول این اقدام ظالمانه و منافی پروتکل‌ها، قوانین و توافق‌های بین‌المللی دانست.

می الکیله در این خصوص توضیح داد که امروز ۲۰۰۰ دوز واکسن اسپوتنیک v برای انتقال به نوار غزه آماده شد که مقامات رژیم اشغالگر صهیونیستی از ورود آن به نوار غزه ممانعت به عمل آوردند.

وی در ادامه افزود که این واکسن‌ها مخصوص کادر پزشکی مستقر در بخش مراقبت‌های ویژه از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ و همچنین کادر پزشکی مستقر در بخش‌های اورژانسی بوده است.

الکیله در پایان اعلام کرد که تشکیلات خودگردان فلسطین و وزارت بهداشت این تشکیلات در تماس با سازمان‌های بین‌المللی هستند تا هر چه سریعتر واکسن به نوار غزه ارسال شود.

این گزارش در حالی منتشر شده است که اعضای کمیسیون خارجی و امنیتی کِنست (پارلمان رژیم صهیونیستی)، پیشتر، در جلسه‌ای مدعی شده بودند که تا زمان آزادسازی دو نظامی صهیونیست در بند نیروهای مقاومت، اجازه انتقال واکسن کرونا به نوار غزه را نخواهند داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول