اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

برگزاری چهارمین نشست نقد رأی در استان یزد

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان یزد گفت: چهارمین نشست نقد رأی با موضوع عدم رعایت نظامات دولتی منجر به فوت نوجوانان ایرانی در کشور گرجستان به صورت مجازی برگزار می شود.

برگزاری چهارمین نشست نقد رأی در استان یزد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، حسین دهقانی فیروز آبادی با اشاره به ابلاغ سند تحول قوه قضائیه اظهار کرد: یکی از مسائل مورد اهتمام در این سند، اجتماعی کردن قوه قضاییه و مسئله اتقان آراء است که نشست‌های عمومی و علمی نقد رأی با حضور قضات برجسته استان در محیط های علمی و دانشگاهی و بحث و تبادل نظر پیرامون آراء صادره یکی از برنامه‌های دادگستری استان یزد در این حوزه است.

وی با بیان این‌که تاکنون سه نشست نقد رأی در استان برگزار شده است، افزود: چهارمین نشست نقد رأی در استان با همکاری با همکاری دانشگاه یزد و با توجه به شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار می شود.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان یزد گفت: این نشست با موضوع عدم رعایت نظامات دولتی منجر به فوت نوجوانان ایرانی در کشور گرجستان در سالن اندیشه دانشگاه یزد برگزار می‌شود.

دهقانی تصریح کرد: چهارمین نشست مجازی نقد رأی با حضور بازپرس پرونده، قاضی صادر کننده رأی در دادگاه بدوی، مستشار دادگاه تجدید نظر و رییس شعبه دادگاه تجدید نظر صادر کننده رأی برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: چهارمین نشست نقد رای پنجشنبه ۳۰ بهمن ماه ساعت ۹ صبح الی ۱۱ برگزار و علاقه‌مندان می‌توانند به صورت میهمان از طریق لینک https://zil.ink/ensaniyazd  در این همایش شرکت کنند.

دهقانی ادامه داد: علاقه مندان همچنین می توانند از طریق صفحه عدلیه یزد در فضای مجازی به نشانی  @adlieh_yazd در این نشست شرکت نمایند.

معاون دادگستری یزد در پایان گفت: از جامعه حقوقی استان دعوت می شود تا با  ارائه دیدگاهها، ایده ها، انتقادات، نظرات و اندیشه های خود رونق بخش این همایش باشند.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول