اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

مسی یا امباپه؛ نبردی مهم برای امروز و فردا + فیلم

جدال حساس امشب بارسلونا و پاری سن ژرمن حول دوئل مسی و امباپه می‌چرخد و همه منتظرند که ببینند چه ابرستاره‌ای برنده این مبارزه خواهد بود.

مسی یا امباپه؛ نبردی مهم برای امروز و فردا  + فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب دیدار رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا در نیوکمپ امشب از ساعت 23 و 30 دقیقه میزبان پاری سن ژرمن خواهد بود.

نیمار و دی‌ماریا در ترکیب پاریس برای مسابقه امشب حضور نخواهند داشت و به همین دلیل تمام وظایف خط حمله پوچتینیو بر دوش «کیلیان امباپه» افتاده است.این بازیکن فرانسوی که توانست در جام جهانی 2018 به مقام قهرمانی دست یابد قرار است برای اولین بار در رقابت‌های باشگاهی با «لئو مسی» دیدار کند. 2 ابرستاره‌ای که یکی در پایان راهش و دیگری در آغاز راهش است و باید دید چه کسی پیروز دوئل هیجان انگیز امشب خواهد شد.

واکنش مطبوعات اسپانیا در خصوص بازی حساس امشب و رقابت جذاب مسی و امباپه را در اینجا بخوانید.

*امباپه در مسیر اسپانیا ؛ مسی در مسیر فرانسه؟

کیلیان امباپه، یکی از گزینه‌های اصلی رئال مادرید برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی به شمار می رود و فلورنتینو پرز می‌خواهد هر طور شده فوق ستاره فرانسوی را به سانتیاگو آورد.از طرف دیگر پاریس نیز به دنبال لئو مسی است و این بازی و اتفاقات لیگ قهرمانان اروپا برای بارسلونا می‌تواند سرنوشت و آینده فوق ستاره آرژانتینی را مشخص کند. مسی پس از باخت در فصل پیش مقابل بایرن مونیخ به دنبال قهرمانی می‌گردد و اگر این فصل نیز نتواند به سودای خود دست پیدا کند، احتمالاً از نیوکمپ خواهد رفت.  

مسی در مجموع 759 بازی توانسته 653 گل به ثبت رسانده و توانسته 34 جام بدست آورد. از طرف دیگر کیلیان امباپه در تیم‌های موناکو و پاریس به مجموع 213 بازی و 138 گل دست پیدا کرده است. ستاره فرانسوی در پاریس و موناکو موفق شده 10 جام بدست آورد که 4 جام آن به قهرمانی در فرانسه بازمی‌گردد.

مارکا در گزارش خود نوشت: در حالی که مسی به دنبال آخرین تیم خود در سن 33 سالگی می‌گردد و شاید به پاریس برود، امباپه در آستانه جوانی می‌خواهد فرصت مدنظر خود را پیدا کند و بتواند به پادشاه اروپا لقب گیرد.به همین دلیل بازی امشب دیدار برای امروز و فردا خواهد بود و باید دید جدال حساس و جذاب مسی و امباپه چه نتیجه‌ای در پی خواهد داشت.

مسی و امباپه در جام جهانی 2018 روسیه، با هم به جدال پرداختند که نتیجه 4 بر 3 به سود فرانسوی‌ها به اتمام رسید. در آن بازی امباپه درخشان ظاهر شد و مسی 2 پاس گل داد و حالا باید در رقابت باشگاهی و اکنون که ستاره بارسلونا احیا شده است چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد؟

از طرف دیگر پاریس خواهان انتقام از بارسلونا به دلیل شکست تحقیرآمیز گذشته با نتیجه 6 بر یک است و بر این اساس انتظار می‌رود جدال امشب بسیار جذاب دنبال شود. در 8 مارس 2017 (18 اسفند 95) بارسلونا در حالی که در پاریس مقابل سن ژرمن شکست سنگین 4 بر صفر را تجربه کرده بود در ورزشگاه نیوکمپ حاضر شد و توانست زیباترین بازگشت تاریخ فوتبال را رقم زند.ستاره آن شب نیمار بود که توانست 2 گل بزند و زمینه ساز 3 گل بارسلونا باشد ولی حالا نمی‌تواند مقابل تیم سابق خود و لئو مسی قرار گیرد. باید دید آیا او به بازی برگشت خواهد رسید؟

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول