اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

اختصاص مقام نخست جمع‌سپاری نخبگانی مجمع تشخیص به اندیشکده صفا یزد

اندیشکده صفا موفق به کسب مقام نخست در اولین جمع سپاری نخبگانی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام شد.

اختصاص مقام نخست جمع‌سپاری نخبگانی مجمع تشخیص به اندیشکده صفا یزد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد به نقل از روابط عمومی اندیشکده صفا، آیین تقدیر از برگزیدگان اولین جمع سپاری نخبگانی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد که در این آیین از اندیشکده صفا با مقام نخست تجلیل شد.

همزمان با افتتاح نظام جمع سپاری دبیرخانه مجمع در تاریخ ۱۶ شهریور نخستین فراخوان جمع سپاری با موضوع «مشارکت در تدوین سیاست‌های کلی برنامه هفتم» با حضور روسای بیش از ۱۰۰ اندیشکده و پژوهشکده برتر کشور اعلام شد.

در این فرایند و فراخوان که با تاکید بر  نقش محوری مشورت با مردم در حکمرانی اسلامی آغاز شد، بیش از ۲۳۵۴ نفر ثبت نام شدند که ۷۳۹ مورد مشارکت در اولین جمع سپاری نخبگانی مجمع تشخیص رقم خورد.

اندیشکده صفای یزد نیز با همراهی ۳۰ نفر از نخبگان و اندیشمندان یزدی در این جمع سپاری شرکت کرده و با مشارکت در تدوین سیاست های برنامه هفتم توسعه موفق به کسب مقام نخست در بین ۷۳۹ شرکت کننده شد.

گفتنی است؛ ۳۹ درصد مشارکت کنندگان مدرک دکتری و بالاتر داشته اند، ۳۸ درصد دانشجوی دکتری و کارشناسی ارشد داشته و ۲۳ درصد مشارکت کنندگان با مدرک تحصیلی کارشناسی و پایین تر در اولین جمع سپاری نخبگانی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام مشارکت داشتند.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول