اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

درخواست برخی مدیران شهری تهران برای ناتمام ماندن پروژه‌ها

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه برخی از مدیران شهری می‌خواهند تکمیل فاز یک پروژه پایانی جدید شرق را رها بگذارند، گفت: حناچی باید هر چه سریع‌تر تکلیف این پایانه را مشخص کند.

درخواست برخی مدیران شهری تهران برای ناتمام ماندن پروژه‌ها

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در صحن امروز شورا در تذکری به حناچی به دلیل عدم تخصیص نقدینگی برای کسری بلیت اعتباری مترو و اتوبوس اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌های متعدد برای کاهش تبعات ویروس کرونا بر حمل و نقل عمومی با معاونت برنامه‌ریزی شهرداری گفت‌وگوهایی انجام دادیم تا اصلاحیه‌ای در بودجه سال 99 در زمینه مابهالتفاوت بلیت مترو و اتوبوس انجام گیرد.

وی گفت: شرکت مترو حداقل 2200 میلیارد و اتوبوسرانی 1200 میلیارد کسری دارد و این موضوع سبب عدم پاسخگویی به برخی از مطالبات در این دو ناوگان شده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: به حناچی در این زمینه تذکر می‌دهم و باید هر چه سریع‌تر اقدامی عاجل جهت اصلاحیه بودجه سال 99 انجام گیرد.

علیخانی همچنین در زمینه پروژه پایانی جدید شرق به حناچی تذکر داد و گفت: علیرغم برگزاری جلسات متعدد تا کنون جهت تکمیلی فاز یک پروژه جدید شرق اقدامی انجام نگرفته و در تخصیص اعتبار لازم تا پایان دوره پنجم مدیریت شهری اقدامی نشده است.

وی گفت: مدیران ارشد شهرداری در مورد ادامه این پروژه یا رها کردن آن اختلاف نظر دارند در حالی که تکمیل این پروژه افزایش رشد و استانداردهای شهری را در شرق تهران سبب خواهد شد و حناچی هر چه زودتر باید جهت ادامه عملیات اجرایی این پروژه اقدامات لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول