اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

استاندار البرز از جوانان بومی و نخبه حمایت کند

نماینده ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس با اشاره به لزوم تحقق گام دوم انقلاب در استان، گفت: استان البرز از ظرفیت‌های متعددی همچون جوانان بومی و نخبه برخوردار است که انتظار می‎‌رود استاندار البرز در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب از این جوانان حمایت کند.

استاندار البرز از جوانان بومی و نخبه حمایت کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی حدادی، نماینده ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس در آئین معارفه فرماندار چهارباغ و افتتاح فرمانداری این شهرستان، با اشاره به اینکه گفتمان انقلاب اسلامی یکی از اساسی‌ترین دستاوردهای جمهوری اسلامی است،گفت:در عرصه‌های مختلف برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی قدم‌های بلندی توسط مردم و مسؤولان برداشته شده است که لازم به قدردانی، تقدیر و تشکر است.

نماینده مردم چهارباغ در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمام شهدای این مرز و بوم، تصریح کرد: از تمام مدافعان سلامت در عرصه مبارزه با ویروس کرونا ممنون هستیم.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه امروز باید قدر کشور را بدانیم و در راستای پشرفت و آینده درخشان در گام دوم انقلاب اسلامی حرکت کنیم، افزود: استفاده از ظرفیت‌های متعدد کشور در میان جوانان کاربلد می‌توان یکی از اقدامات مهم و تأثیرگذار در راستای تحقق گام دوم انقلاب باشد که در استان البرز نیز از چنین ظرفیت‌های بی نصیب نیستیم.

حدادی با بیان اینکه در راستای پیشرفت همه جانبه نیاز است که در همه عرصه‌های نگاه وسیع و نگاه آمایش سرزمین حاکم باشد، افزود: این نگاه کمک می‌کند تا بتوانیم نیازمندی‌هایمان را بر اساس پژوهش و کارشناسی اولویت بندی کنیم تا در نهایت داشته‌های خود را بشناسیم و برای رفع نیازهای مردم و کشور اقدام کنیم.

وی با اشاره به اینکه شناخت داشته‌ها و ظرفیت‌های داخلی از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار کرد: انتظار ما بر این است که مسؤولان دستگاه‌های اجرایی استانی تمام تلاش خود را در راستای پیشرفت استان داشته باشند.

حدادی با بیان اینکه امروز اعتماد به جوانان یکی از مهمترین مؤلفه‌ها است خطاب به استاندار البرز گفت: نیروهای خوبی در استان البرز وجود دارد، جوانان با استعداد و دانشمندی در این استان حضور دارند که رتبه‌های خوبی در عرصه علم و دانش نیز کسب کرده‌اند؛ به جوانان چهارباغی توجه بیشتری داشته باشیم چرا که در آینده اثرگذار خواهند بود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص نگاه خوشبینانه به آینده، اظهار کرد: می‌توانیم کشور ایران اسلامی را با داشتن انگیزه الهی(خدا باوری) و تکیه بر توان داخلی به قله‌های موفقیت برسانیم.

نماینده مردم ساوجبلاغ ضمن تأکید بر اینکه حمایت از صنعت و سرمایه گذاری که ایجاد اشتغال می‌کند در دستورکار قرار داشته باشد، ادامه داد: یک بخشی از موضوع ما در شهرستان چهارباغ قانونی تغییر کاربری اراضی کشاورزی است که البته در مجلس سعی داریم ایرادهایی که به این قانون وارد است مرتفع شود؛ اما آنچه که حائز اهمیت است داشته‌های مفید بخش کشاورزی است که متاسفانه به دلیل کمبود آب با مشکل مواجه شدند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی از نهاده‌های دامی حمایت کند

این مقام مسؤول تصریح کرد: در راستای حمایت همه جانبه از باغداران نیاز است به آن‌ها کمک کنیم. انتظار می‌رود حمایت از نهاده‌های کشاورزی توسط سازمان جهاد کشاورزی به صورت جدی انجام شود.

حدادی در ادامه با اشاره به اینکه محصولات کشاورزی استان البرز در بیش از دومیلیون و 100 تن است، گفت: بیش از یک میلیون و 600 تن از آن در شهرستان ساوجبلاغ، نظرآباد، چهارباغ و طالقان تولید می‌شود؛ پس انتظار می‌رود در تخصیص اعتبار و بودجه به این حوزه‌ها توجه ویژه تری وجود داشته باشد.

وی در بخش دیگری در خصوص استقلال چهارباغ به عنوان آخرین شهرستان استان البرز، بیان کرد: این استقلال تنها عوض کردن تابلو ادارات نباشد، انتظار می‌رود مدیران شهرستان چهارباغ اختیارات کافی را برخوردار باشند تا بتوانند نیازهای مردم شهر را پاسخ بدهند.

حدادی تصریح کرد: در حال حاضر مدیران شهرستان طالقان اختیارات کافی را ندارند و تصور می‌شود باید برای رفع این مشکل اقدام اساسی صورت گیرد.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول