اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دولت صرفه جویی 4 هزار میلیارد تومانی را در بودجه 1400 پذیرفته است

نماینده ساری در مجلس گفت: دولت در لایحه اصلاحی بودجه 1400 صرفه جویی 4 هزار میلیارد تومانی در جداول را پذیرفته است ولی مجلس 4 سال فرصت دارد تا اصلاح ساختار را عملیاتی کند.

دولت صرفه جویی 4 هزار میلیارد تومانی را در بودجه 1400 پذیرفته است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی بابائی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 28 بهمن) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی کلیات لایحه بودجه با تغییرات اصلاحی دولت برای سال 1400 در موافقت با کلیات این لایحه اظهار داشت: دولت 6 بند مدنظر را لایحه بودجه 1400 اصلاح و میزان فروش نفت را واقعی کرده و صرفه جویی در جداول بالغ بر 4 هزار میلیارد تومان را پذیرفته است.

وی با بیان اینکه دولت چارچوب و سقف مناسبی درباره حقوق و دستمزد در نظر گرفته افزود: کاهش انتشار اوراق مشارکت از جمله خواسته‌های مخالفین بودجه بود که در اصلاحیه 50 هزارمیلیارد تومان انتشار اوراق کاهش یافته است از سوی دیگر در بودجه درآمدهای پایدار و ثابت لحاظ شده است.

نماینده ساری در مجلس تصریح کرد: در اصلاحیه دولت سهم صندوق از فروش یک میلیون بشکه 20 درصد و بالاتر از آن 38 درصد لحاظ شد؛ نمی توان کاری که در 40 سال انجام نشده است را در 6 ماه محقق کرد و توقع جامعه را بالا برد.

وی با بیان اینکه 4 سال فرصت دایم تا اصلاح ساختار را عملیاتی کند اظهار داشت: مجلس و دولت باید کشور را عاقلانه عدالت کنند. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول