اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

جدیدی: انتخاب من به انتخاب سوریان در جهان کمک می‌کند/فرآیند انتخابی باید قانونمند باشد

پیشکسوت کشتی کشورمان گفت: فرآیند انتخابی خوبی است اما باید قانونمند باشد.

جدیدی: انتخاب من به انتخاب سوریان در جهان کمک می‌کند/فرآیند انتخابی باید قانونمند باشد

به گزارش خبرگزاری فارس، عباس جدیدی در خصوص وضعیت کشتی در بحران کرونا، اظهار داشت: کرونا برای تمام دنیا بوده و شرایط برای همه مساوی است، امیدوارم زودتر این مشکل رفع شود. با تغییراتی که در برگزاری المپیک مطرح شده و همین طور کناره‌گیری مدیر اجرایی توکیو این سوال پیش می‌آید با این شرایط ویروس و ژاپن المپیک برگزار می‌شود؟ امیدوارم این موضوع ناامیدی در تفکر ورزشکاران ما که المپیکی تمرین می‌کنند تاثیری ایجاد نکند. البته بچه‌ها با غیرت خود حماسه‌هایی آفریده‌اند که ماندگار بوده است.

پیشکسوت کشتی کشورمان افزود: اردوها برگزار شده اما از جهت انتخابی باید شرایط قانونمند باشد. فدراسیون کارهای خوبی انجام شده و فرآیند انتخابی خوب بوده است. هر قهرمانی رنکینگ بالایی داشته انتخابی راحت‌تری دارد اما این موضوع باید در همه شرایط مساوی باشد یعنی برای همه اوزان یکسان باشد.

وی افزود: فرآیند انتخابی در این سالها حلقه مفقوده بود، حالا که ایجاد شده باید قانونمند باشد. ما همیشه در کشتی، وزنه‌برداری صاحب نام بودیم. امیدوارم بچه‌ها خارج از حواشی دست پر برگردند و افتخارآفرین باشند.

جدیدی همچنین درباره نامزدی برای کسب کرسی در آسیا، گفت: سوریان برای فدراسیون جهانی و من برای اتحادیه آسیا نامزد هستیم. انتخاب من به انتخاب بهتر سوریان کمک می‌کند. ما همیشه در کسب کرسی‌ها در کشتی ضعف داشتیم. این یک رخداد بین‌المللی است، بنابراین وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و امور خارجه باید کمک کنند.

جدیدی خاطرنشان کرد: ما باید در همه رشته‌ها آنقدر باید خرج کنیم، رایزنی کنیم، از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم تا کرسی بین‌المللی را بگیریم. این کار از عهده یک نفر برنمی‌آید و باید دولت به اهمیت آن پی ببرد. امیدوارم این کار از طریق دولت پیگیری شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول