اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

انجام یک هزار و 200 بازرسی از واحدهای صنفی/ طرح بازرسی نوروزی تا 15 فروردین ادامه دارد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از انجام یک هزار و 200 بازرسی از واحدهای صنفی خبر داد و گفت: طرح نظارت نوروزی نیز آغاز شده و تا 15 فروردین ادامه دارد.

انجام یک هزار و 200 بازرسی از واحدهای صنفی/ طرح بازرسی نوروزی تا 15 فروردین ادامه دارد

ناصر فغفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۴۰۰ در استان فارس از ۱۵ بهمن آغاز شده و مانند سال‌های گذشته تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه می‌یابد.

وی تصریح کرد: امسال این طرح در دو بخش کالا و خدمات اجرایی شده، که بخش کالا شامل اقلام پرمصرف ایام نوروز مانند انواع شیرینی، آجیل، برنج، گوشت، پوشاک، کیف و کفش، خشکبار، مواد شوینده، لاستیک خودرو، روغن موتور و غیره است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: بخش دیگر نظارتی در اجرای این طرح در بخش خدمات و شامل نظارت بر شرکت‌های مسافرتی زمینی، هوایی و دفاتر فروش، دستگاه‌های حمل و نقل درون شهری و برون شهری، اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی و زیارتی، واحدهای اقامتی، غذاخوری‌ها، رستوران‌های بین شهری و نظارت بر انبارها و سردخانه‌ها، خدمات خشکشویی و قالیشویی است.

فغفوری گفت: ایجاد زمینه مناسب برای تأمین و توزیع مایحتاج عمومی، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی فوری به شکایات و گزارش‌های مردمی از اهداف اجرای این طرح در این ایام است.

وی از آمادگی این اداره برای دریافت گزارشات و شکایات مردمی از طریق تلفن 124 ستاد خبری خبر داد و افزود: بازرسان مجری این طرح در اسرع وقت نسبت به پیگیری این گزارشات اقدام می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه امسال یک هزار و 197 بازرسی از واحدهای صنفی صورت گرفته است، گفت: در راستای اجرای طرح تشدید بازرسی در ایام پایانی سال، از 15 بهمن ماه تاکنون این تعداد بازرسی از واحدهای صنفی در سطح استان صورت گرفته است.

فغفوری تصریح کرد: هم اکنون بازرسان سازمان به همراه بازرسان بسیج اصناف به طور روزانه و مستمر بازار را رصد و در صورت مشاهده تخلف به طور جد با آن برخورد و اقدام به تشکیل پرونده می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان این که همواره همکاری و هماهنگی دستگاه‌های نظارتی در مقابله با تخلفات اقتصادی برقرار است، ادامه داد: علاوه بر تشدید نظارت‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات لازم برای پایش مؤثر و به هنگام در تأمین و توزیع کالاها و خدمات در حال انجام است و توجه ویژه به شکایات مردمی و برخورد قانونی با متخلفان صنفی در راس امور قرار دارد.

وی تصریح کرد: طی 12 روز اخیر 57 پرونده تخلف در استان به ارزش 878 میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با تاکید بر اینکه همشهریان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به سامانه 124 گزارش و پیگیری کنند، گفت: این سامانه به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت شکایات مردمی است.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول