اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تخصیص اعتبار لازم به پروژه بهسازی جاده سیاهکل به دیلمان

نماینده مردم شهرستان لاهیجان در مجلس شورای اسلامی از اختصاص اعتبار لازم در خصوص بهسازی جاده سیاهکل به دیلمان خبر داد و گفت: این محور مواصلاتی علاوه بر غیر ایمن بودن با مشکلاتی ازجمله رانش و ریزش جاده و تردد ماشین‌های کارخانه سیمان مواجه بوده است.

تخصیص اعتبار لازم به پروژه بهسازی جاده سیاهکل به دیلمان

رسول فرخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت، با بیان اینکه جاده سیاهکل به دیلمان یکی از پرترددترین جاده‌های گیلان است، اظهار کرد: مسیر سیاهکل به دیلمان، کلیشم یکی از زیباترین جاده‌های گیلان و حتی کشور است که چندین سال با مشکلاتی ازجمله ناامنی مواجه شده است.

وی با اشاره به دلایل تخریب جاده سیاهکل-دیلمان-کلیشم گفت: در چند سال اخیر کارخانه‌های سیمان متعددی در دیلمان احداث و همین امر منجر به رفت‌وآمد زیاد خودروهای سنگین و درنتیجه تخریب جدی جاده‌های این جاده زیبا شده است.

نماینده مردم شهرستان لاهیجان و سیاهکل در مجلس با تأکید بر لزوم بهسازی جاده سیاهکل به دیلمان بیان کرد: این جاده به‌عنوان مهم‌ترین زیرساخت توسعه گردشگری این منطقه محسوب شده ولی تخریب جاده باعث ایجاد خسارت سنگین به‌ خودروها و درنتیجه احتمال  افزایش تصادفات با خودروهای سنگین شده است.

فرخی یکی از مهم‌ترین درخواست مردم را ایمن‌سازی جاده مواصلاتی سیاهکل به دیلمان دانست و افزود: این محور مواصلاتی علاوه بر غیر ایمن بودن با مشکلاتی ازجمله رانش و ریزش جاده و تردد ماشین‌های کارخانه سیمان مواجه است، لذا باید اقدام مناسبی برای حل این مشکل انجام شود.

وی از اختصاص اعتبار لازم در خصوص بهسازی جاده سیاهکل به دیلمان خبر داد و تصریح کرد: پیمانکار اصلی ایمن و بهسازی این جاده مطالبات فراوانی داشته و در چند ماه گذشته مکاتباتی با رئیس سازمان برنامه بودجه کشور انجام و با پیگیری‌های متداوم اعتبار لازم برای تسویه‌حساب با پیمانکار تخصیص پیداکرده و به‌زودی جاده گردشگری سیاهکل به دیلمان ایمن‌سازی می‌شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول