اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

قهرمانان تنیس آذربایجان‌شرقی معرفی شدند

رقابت‌های تنیس آذربایجان‌شرقی با حضور 85 ورزشکار این رشته برگزار گردید.

قهرمانان تنیس آذربایجان‌شرقی معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، هیات تنیس آذربایجان‌شرقی همچون سال‌های گذشته، ‌به مناسبت گرامیداشت ‌ایام دهه ‌مبارک فجر مسابقاتی را در سه گروه جداگانه وبه صورت حذفی برگزار کرد.

 این مسابقات که از نظر کمیت و کیفیت ‌و برگزاری منظم‌، یکی از رقابت‌های به یاد‌ماندنی ‌می‌تواند در اذهان راکت‌ به‌دستان ماندگار شود، در 4 سالن تنیس شهر تبریز برگزار گردید که استقبال اکثر تنیس‌بازان تبریز و شهر‌های تابعه حکایت از ویژ‌گی‌های این رویداد مهم ورزشی داشت‌.

در این مسابقات  ۸۵ راکت به‌دست بانوان و آقایان شرکت کرده بودند که در 3 رده و 4 سالن ورزشی  به رقابت پرداختند.

رده ‌بانوان‌ 

در رده ‌بانوان‌ که مسابقات این گروه در سالن باشگاه تنیس ارس برگزار شد‌، محیا عابدینی تنیس‌باز نوجوان و جویای نام آذربایجان‌شرقی با پنج پیروزی ارزشمند و بدون داشتن باخت در کارنامه صاحب عنوان نخست بانوان شد و صبا شهلا‌زاده  با یک باخت در سکوی دوم ایستاد‌.

شگفتی مهم مسابقات بانوان، باخت آیلین محمدیان یکی از امیدهای حضور در فینال مسابقات در دور سوم اتفاق افتاد که در مقابل یاوری شکست را پذیرفت و از دور رقابت‌ها حذف شد.

گروه‌(ب) آقایان‌

‌‌ 32 بازیکن با تجربه و جوان در این گروه به رقابت پرداختند که پس از ۳۰ مسابقه مهدی عابدینی نوجوان ۱۱ساله ‌ تنیس تبریز بالا‌تر از سایر رقیبان خود‌، بدون شکست در سکوی نخست قرار گرفت و  عارف ملتجی‌حق ‌با قبول باخت در فینال در سکوی دوم ایستاد.

گروه (الف)آقایان

در جدول حذفی مسابقات گروه (الف) آقایان ۳۲ تنیس‌باز شاخص و از چهره‌های برتر و قهرمانان دیروز و امروز تنیس استان شرکت کرده بودند که رقابت فشرده و پایا‌پای بازیکنان و نتایج  حاصله در کوران مسابقات بیانگر این واقعیت بود.

‌پس از سه روز تلاش صمد فرحناک و احسان قاسملو با پیروزی بر رقیبان خود به فینال رسیدند که این بار تجربه بر جوانی چربید و فرحناک صاحب عنوان قهرمانی شد و احسان قاسملو به مقام دومی قناعت کرد.

مراسم اختتامیه و توزیع جوایز این مسابقات با حضور ‌شهرام دبیری رئیس هیات، افشین دبیری‌، دبیر هیات و جمعی دیگر از پیشکسوتان این رشته برگزار شد.

این مسابقات به سرپرستی مجید چرندابی مسوول کمیته مسابقات هیات  و سرداوری علی صدیق‌آذر مسوول کمیته داوران و داوری نورالله طاهری و اسماعیل داورپناه‌، سیامک ارشادپور، محمد‌رضا حیدری‌ و صبا شهلازاده‌، زارع و یاوری برگزار و پایان یافت.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول