اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

افتتاح 5 پروژه برق‌رسانی با اعتبار 437 میلیارد تومان در چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: درقالب پویش هفتگی الف- ب – ایران و به صورت ویدئو کنفرانس 5 پروژه برق‌رسانی با اعتباری بالغ بر 437 میلیارد تومان در استان افتتاح شد.

افتتاح 5 پروژه برق‌رسانی با اعتبار 437 میلیارد تومان در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مجید فرهزاد صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از پنج پروژه برق‌رسانی چهارمحال و بختیاری که به صورت ویدئو کنفرانسی و با حضور وزیر نیرو در قالب پویش هفتگی الف- ب – ایران برگزار شد، گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 437 میلیارد تومان در استان افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این پروژه‌ها شامل، پست انتقال 400 کیلوولت جهانبین، پست سیار دشتک و توسعه پست 63 کیلوولت شهرستان فارسان، افزایش ظرفیت پست 63 کیلوولت فرادنبه، توسعه و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع برق و برق‌رسانی به چهار روستا است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در دولت یازدهم ۲۰۵ میلیارد تومان و در دولت دوازدهم 11 هزار و  ۲۰ میلیارد تومان پروژه برق‌رسانی در سطح استان افتتاح شده است، افزود: بهره‌برداری از این طرح‌ها ضمن ایجاد زیرساخت تأمین برق صنایع فوق سنگین، افزایش قابلیت اطمینان شبکه و پست‌های 63 کیلوولت، کاهش تلفات، رفع افت ولتاژ، محرومیت‌زدایی و اشتغال پایدار را به دنبال خواهد داشت.

فرهزاد اضافه کرد: روستاهای کریم‌آباد، دره‌گرم ، تنگ‌هونی و منصورآباد در شهرستان‌های شهرکرد ، کوهرنگ ولردگان با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال و  ۴۱ خانوار برق‌دار شده است.

وی عنوان کرد: طی اجرای دو مرحله پویش الف _ب_ایران در چهارمحال و بختیاری در سال ۹۹ در مجموع  ۷۳۲ میلیارد تومان پروژه افتتاح شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری توضیح داد: پست انتقال 400 کیلوولت جهانبین واقع در شهر فرادنبه با 400 مگاوات ظرفیت، سومین پست انتقال برق استان به شمار می‌رود که در زمینه توسعه زیر ساخت‌های صنعتی به ویژه صنعت فولاد، بسیار راهبردی است.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول