اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

تهمیدات لازم برای حفظ سلامت رای دهندگان پیش بینی شود

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: این روزها شرایط ویژه‌ای در کشور و استان حاکم بوده تا جایی که همه مسائل تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته است لذا باید تهمیدات لازم برای حفظ سلامت رای دهندگان از سوی فرمانداران پیش بینی شود.

تهمیدات لازم برای حفظ سلامت رای دهندگان پیش بینی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی، رئیس ستاد انتخابات استان قزوین در نشست ستاد هماهنگی انتخابات شهرستان تاکستان اظهار داشت: بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های استان در راستای ایجاد اعتماد عمومی و تقویت مشارکت آگاهانه و گسترده مردم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری مردم همچون دوره‌های گذشته ضروری است.

وی با بیان اینکه این روزها شرایط ویژه‌ای در کشور و استان حاکم بوده تا جایی که همه مسائل تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته است، اظهار داشت: باید تهمیدات لازم برای حفظ سلامت رای دهندگان از سوی فرمانداران پیش بینی شود.

حبیبی بر ضرورت مشارکت حداکثری دستگاه‌های اجرایی در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکید کرد و افزود: براساس قانون انتخابات، همه دستگاه‌ها و ادارات دولتی مکلف به تأمین خودرو، تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز برای ستاد انتخابات هستند و در این رابطه نباید شاهد کوتاهی دستگاه ها باشیم.

وی اضافه کرد: رفع مسائل زیر ساختی برگزاری انتخابات باید در دستور کار جدی فرمانداران به عنوان روسای ستادهای انتخابات شهرستان ها باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین افزود: در طول ۳۷ دوره برگزاری انتخابات در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران، مشارکت ۵۰ تا ۸۵ درصدی به ثبت رسیده و در انتخابات آتی باید این میزان افزایش یابد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بخش عظیمی از انتخابات الکترونیکی و مکانیزه است از این رو تدابیر لازم باید در این مورد اندیشیده شود.

حبیبی تصریح کرد: بخشداران و فرمانداران موظفند با تمام توان خود اطلاع‌رسانی‌های لازم برای آگاه‌سازی داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در خصوص رعایت قانون و عدم ازدحام برای ثبت نام داشته باشند.

وی اظهار امیدواری کرد با تلاش و همدلی همه مسوولان و دست اندرکاران انتخابات شاهد برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم و باشکوه در استان باشیم و مسوولان اجرایی انتخابات باید بی‌طرف باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول