اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

«قلیان» در دورهمی ولنتاین/ کافه رستوران متخلف در تهرانپارس پلمب شد

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از پلمب کافه رستورانی خبر داد که بدون توجه به پروتکل های بهداشتی به مشتریان خود قلیان عرضه می‌کرد.

«قلیان» در دورهمی ولنتاین/ کافه رستوران متخلف در تهرانپارس پلمب شد

سرهنگ نادر مرادی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از پلمب کافه رستوران متخلفی خبر داد که به بهانه برگزاری جشن ولنتاین بدون رعایت پروتکل بهداشتی به مشتریان خود قلیان عرضه می کرد.

سرهنگ مرادی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: بیست و پنجم بهمن ماه، مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت خبری در خصوص برگزاری مراسم جشن ولنتاین در یک کافه رستوران در حوالی تهرانپارس دریافت کردند.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع ماموران این معاونت بلافاصله به آدرس اعلامی اعزام شده و با حضور ماموران در محل، متصدی این واحد صنفی با بستن درب ورودی از ورود ماموران جلوگیری کرد اما شواهد و تحقیقات محلی نشان از حضور افراد زیادی در این محل و برگزاری جشن ولنتاین توسط مشتریان با همکاری متصدی واحد صنفی داشت.

 رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور تحقیق و پلمب کافه رستوران اخذ و مراقبت های ویژه پلیسی آغاز شد تصریح کرد: با بازگشایی در کافه رستوران، ماموران وارد عمل شدند و متصدی کافه رستوران که چاره ای جز به اعتراف نداشت به عرضه قلیان و برگزاری جشن ولنتاین در کافه رستوران معترف شد.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه با دستور قضایی واحدصنفی مذکور پلمب شد، خاطرنشان کرد: متصدی این واحدصنفی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول