اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

برنامه حماسه بیعت آذربایجانی‌ها با مقام عظمای ولایت/ پخش زنده سخنرانی رهبر انقلاب از شبکه‌های سراسری

مسوول ستاد برگزاری دیدار مردم آذربایجان با مقام معظم رهبری، گفت: همزمان با فرا رسیدن ۲۹ بهمن و سالروز قیام تاریخی مردم تبریز، دیدار مردم آذربایجان‌شرقی با رهبر معظم انقلاب به صورت مجازی برگزار شده و همزمان از شبکه یک ، خبر و شبکه استانی سهند پخش می‌شود.

برنامه  حماسه بیعت آذربایجانی‌ها با مقام عظمای ولایت/ پخش زنده سخنرانی رهبر انقلاب  از شبکه‌های سراسری

حسن استوارآذر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: از ۱۶ سال پیش همزمان با قیام تاریخی مردم تبریز علیه حکومت سمتشاهی دیدار مردم آذربایجان با رهبر معظم انقلاب آغاز شده و هر سال این دیدار برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال شانزدهمین دوره برگزاری این دیدار است ولی  با توجه به شیوع بیماری کرونا و جلوگیری از تجمعات این دیدار به صورت مجازی و از طریق ویدئوکنفرانس در مصلای اعظم امام خمینی (ره) تبریز برگزار می‌شود.

استوارآذر خاطرنشان کرد: این مراسم با رعایت پروتکل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی و رعایت تمام جوانب احتیاطی و فاصله‌گذاری اجتماعی با حضور خانواده‌های معظم شهدا، پیشکسوتان  و جمعی از اهالی تبریز برگزار می‌شود.

مسوول ستاد برگزاری دیدار مردم آذربایجان با مقام معظم رهبری، گفت: برای رعایت بیشتر قوانین ستاد ملی مقابله با کرونا هر فرد با فاصله دو متری از همدیگر نشسته و به بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری گوش فرا می‌دهند.

وی ادامه داد: مراسم دیدار به صورت رسمی ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح با جمع‌خوانی قرآن کریم و نواختن سرود مقدس جمهوری اسلامی شروع می‌شود و سپس حجت‌الاسلام آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز  به ارائه گزارشی از فعالیت‌های استانی پرداخته و سپس فرمایشات مقام معظم رهبری را با جان و دل خواهیم شنید.

انتهای پیام /۶۰۰۲۰/س/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول