اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

ارسال هزار و ۱۸۰ اثر به دبیرخانه پنجمین جشنواره ابوذر خراسان رضوی

دبیر پنجمین جشنواره ابوذر خراسان رضوی گفت: خوشبختانه شاهد استقبال خوبی از سوی اهالی رسانه استان بودیم که تا به امروز، بالغ بر هزار و ۱۸۰ اثر در قالب‌های ده‌گانه اعلام شده، در دبیرخانه دریافت و ثبت شده است.

ارسال هزار و ۱۸۰ اثر به دبیرخانه پنجمین جشنواره ابوذر خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی، عباس محمدیان در خصوص وضعیت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره، اظهار کرد: در سال اخیر، جریان زندگی اجتماعی تغییرات زیادی به خود دید و این سبب شد تا در برگزاری رویدادهای مختلف نیز دگرگونی‌هایی ایجاد شود.

دبیر پنجمین جشنواره ابوذر خراسان رضوی ادامه داد: پس از شیوع ویروس کرونا در کشور و ایجاد محدودیت‌های لازم برای جلوگیری از گسترش آن در جامعه، بحث برای برگزاری یا به تعویق انداختن برگزاری این جشنواره نیز مطرح شد که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تصمیم به برگزاری پنجمین جشنواره ابوذر خراسان رضوی در سال جاری گرفته شد.

وی با بیان این‌که سلامت جامعه رسانه استان، اولویت ما در برگزاری این جشنواره بود، گفت: تمهیدات لازم برای اجرای مرحله آخر جشنواره پنجم که برگزاری اختتامیه و اهدای جوایز است، دیده شده است.

محمدیان به استقبال خانواده رسانه استان از جشنواره پنجم اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سال جاری و به گستردگی موضوعات اعلام شده، شاهد استقبال خوبی از سوی اهالی رسانه خراسان رضوی بودیم که تا به امروز، بالغ بر هزار و ۱۸۰ اثر در قالب‌های 10گانه اعلام شده، در دبیرخانه ثبت شده است.

دبیر پنجمین جشنواره ابوذر خراسان رضوی با بیان این‌که دبیرخانه در روزهای پایانی ارسال آثار، با تمام توان مشغول دریافت و ثبت آثار ارسالی است، اضافه کرد: از شرکت‌کنندگان درخواست داریم آثار خود را با دقت در فرم‌های ارسال ثبت و ارسال کنند تا روند دریافت آثار با کندی مواجه نشود.

وی یادآور شد: متأسفانه سامانه ایمیل دریافت آثار با مشکل مواجه شده و امکان دریافت اثر از این طریق فراهم نیست، ضمن عذرخواهی بابت بروز این نقص، از شرکت‌کنندگان عزیز درخواست می‌کنیم آثار خود را تنها از طریق شناسه دبیرخانه جشنواره به نشانی @aboozarfestival در پیام‌رسان‌ها، ارسال کنند.

انتهای پیام/70066

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول