اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

توزیع ۷۶۰۰ پرس غذا در نهاوند با طرح «سه‌شنبه‌ شب‌های مهدوی»

مسئول امور فرهنگی گروه جهادی شهید امیدی نهاوند از توزیع ۷ هزار و ۶۶۳ پرس غذا از طریق طرح «سه‌شنبه شب‌های مهدوی» بین نیازمندان نهاوند خبر داد.

توزیع ۷۶۰۰ پرس غذا در نهاوند با طرح «سه‌شنبه‌ شب‌های مهدوی»

داود علی‌بخشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند با اشاره به توزیع ۷ هزار و ۶۶۳ پرس غذا از طریق طرح «سه‌شنبه شب‌های مهدوی» بین نیازمندان نهاوند اظهار کرد: این تعداد غذا طی هشت ماه گذشته با همکاری خیرین جمع‌آوری‌شده که به همراه میوه و نان بین نیازمندان محلات مختلف توزیع شده است.

وی با اشاره به چگونگی شکل‌گیری این طرح افزود: بعد از اینکه در ایام ماه مبارک رمضان گذشته به منظور کمک به خانواده‌های نیازمند طرحی به نام «علی‌یاوران» در نهاوند اجرا شد و بر اساس آن ۱۳ هزار پرس غذا تهیه و بین مستمندان توزیع کردیم به اتفاق جمعی از دوستان تصمیم بر این گرفته شد که این احسان در طول سال ادامه باید.

مسئول امور فرهنگی گروه جهادی شهید امیدی نهاوند با بیان اینکه این کار ابتدا از سوی خانواده‌های همکاران آغار شد افزود: افراد علاقه‌مند به شرکت در این طرح  می‌توانند در هفته یک شب در کنار غذایی که برای خانواده خود تهیه می‌کنند به اندازه یک یا دو نفر از آن را برای نیازمندان کنار بگذارند.

وی افزود: هدف کلی طرح، زمینه‌سازی ظهور حضرت حجت(ع) و برقراری ارتباط بین خانواده‌ها و امام زمان(عج) است تا با تبلیغ این مهم این فرهنگ را در سطح استان و حتی کشور گسترش دهیم تا انشاءالله جامعه برای ظهور آقا امام زمان از آمادگی لازم برخوردار شود و علاوه بر آن بتوان تعداد غذای بیشتری به دست نیازمندان رساند.

علی‌بخشی با بیان اینکه به منظور اجرای طرح منطقه‌بندی در سطح شهر به عمل آمد و تعدادی از اعضای گروه جهادی مسئول جمع‌آوری و توزیع غذا و بسته‌های فرهنگی شدند گفت: در حال حاضر برای اجرای طرح ۲۵ نفر با ما همکاری دارند و هر هفته به طور متوسط ۲۰۰ غذا از خانواده‌هایی که از طریق فضای مجازی اعلام همکاری می‌کنند جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی گفت: با توجه به اینکه درصدد هستیم به منظور گسترش فرهنگ مهدویت و کمک به نیازمندان این‌ طرح را علاوه بر شهر در روستاها نیز توسعه دهیم لذا هفته گذشته چهار روستای دیگر نیز زیر پوشش قرار گرفت و انشاءالله در نظر داریم این طرح را با همکاری خیرین حتی به شهرهای همجوار نهاوند گسترش دهیم.

مسئول امور فرهنگی گروه جهادی شهید امیدی نهاوند از استقبال خوب خیرین در اجرای طرح خبر داد و افزود: در اولین هفته‌های آغاز طرح در هر مرحله به طور متوسط بین ۳۰ تا ۱۰۰ پرس غذا جمع اوری شد و امروز که چهلمین هفته اجرای طرح است بیش از ۴۰۰ پرس غذا و در مواقعی پول نقد جمع‌آوری می‌شود.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول