اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

در دیدار مدیرعامل باشگاه مس با پاکدل چه گذشت؟

مدیرعامل باشگاه مس کرمان امروز با رئیس فدراسیون هندبال دیدار و گفت و گو کرد.

در دیدار مدیرعامل باشگاه مس با پاکدل چه گذشت؟

به گزارش خبرگزاری فارس، علی رمضانی، مدیرعامل باشگاه مس کرمان به همراه محسن اخگر و حمید صادقی از اعضای کادر فنی تیم هندبال این باشگاه با حضور در فدراسیون هندبال با علیرضا پاکدل، رئیس این فدراسیون دیدار و گفت و گو کردند.

در این جلسه علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال با اشاره به اتفاقات اخیر رخ داده و بیان اینکه فدراسیون هندبال در زمینه اجرای عدالت و حفظ اخلاق در ورزش با اهتمام لازم در این زمینه تمام توان خود را به کار خواهد بست و قطعا تمامی باشگاه ها برای فدراسیون یکسان و عزیز خواهند بود، موارد لازم را تشریح کرد.

پس از آن علی رمضانی، مدیر عامل باشگاه فرهنگی - ورزشی صنعت مس کرمان ضمن توضیح در خصوص دغدغه های آن باشگاه در رشته هندبال به تصمیم سال قبل فدراسیون اشاره و عنوان کرد: تصمیم سال قبل در اعلام قهرمانی مس کرمان در سی و دومین دوره لیگ برتر هندبال اقدامی شجاعانه از سوی این فدراسیون بود. 

رمضانی با اشاره به برخی سوءتفاهمات بوجود آمده در روزهای اخیر و پس از مطلع شدن از مستندات و واقعیات و موارد مشروحه ارائه شده توسط رئیس و دبیر فدراسیون اذعان داشتند که این باشگاه تابع سیاست های این فدراسیون بوده و همانند سنوات قبل قطعا در تمامی زمینه ها در کنار فدراسیون بوده و در راستای کمک به هندبال کشور قدم خواهد برداشت.

وی اظهار داشت: در خصوص موارد اتفاق افتاده کارگروهی را تشکیل و در صورت قصور در هر سطحی برخورد لازم را انجام خواهند داد.

علیرضا پاکدل ضمن تشکر از رمضانی، مدیرعامل باشگاه بدلیل حمایت های ایشان از رشته ورزشی هندبال با اشاره به فرهنگ بالای مردم نجیب و شهید پرور کرمان از توجه و علاقه خاص این فدراسیون به مردم این دیار سخن گفتند و اعلام نمودند قطعا فدراسیون هندبال از باشگاه صنعت مس کرمان به عنوان یکی از نمایندگان هندبال ایران در آسیا حمایت لازم را خواهد کرد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول