اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

بهسازی 400 خانه محرومین به نام شهدا/ موزه دفاع مقدس در مهریز ساخته می شود

فرماندار مهریز از ساخت موزه دفاع مقدس در راستای دومین کنگره ملی شهدای استان در این شهرستان خبرداد و گفت: تاکنون ۴۰ سری کمک جهیزیه بین زوج‌های نیازمند در این شهرستان توزیع شده است.

بهسازی 400 خانه محرومین  به نام شهدا/ موزه دفاع مقدس در مهریز ساخته می شود

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، رضا زارع‌زاده در نشست خبری ستاد یادواره‌های شهدای شهرستان‌های استان با بیان این‌که شهرستان مهریز ۳۱۳ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، اظهار کرد: در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدا در استان موزه دفاع مقدس در زمینی به مساحت دو هکتار ساخته می‌شود که طراحی آن به گونه‌ای است که می‌تواند مقصد خوبی برای گردشگری دفاع مقدس باشد.

وی با اشاره به اقدامات محرومیت‌زدایی در این شهرستان، افزود: تاکنون ۴۰ سری کمک جهیزیه بین زوج‌های نیازمند شهرستان مهریز توزیع شده است و توزیع سه هزار و ۶۹۰ بسته معیشتی، بهسازی ۳۴۰ متر مربع از منازل محروم از جمله اقدامات انجام شده در شهرستان مهریز است.
 
فرماندار شهرستان مهریز گفت: دیدار با خانواده شهدای این شهرستان و برگزاری یادواره شهدای اصناف، یادواره شهدای فرهنگی، شهدای دانش‌آموز، یادواره ۳۱۳ شهید شهرستان و شهدای کارمند از دیگر اقدامات این شهرستان است.

زارع‌زاده در ادامه از بازدید از ۱۸۰ خانواده شهید شهرستان مهریز در قالب ۴۳ تیم خبر داد و تصریح کرد: رونمایی از کتاب لاله‌های آسمانی، نصب تمثال شهدا در ورودی تعدادی از روستاها مانند سرو و ارنان، ساخت مسجد در مجموعه تفریحی غربالبیز اقدامت دیگری است که در راستای کنگره ۴۰۰۰ شهید استان دارالعباده یزد انجام شده است.

وی با بیان این‌که در سفر استاندار یزد به شهرستان مهریز کلنگ سه طرح زده شد، گفت: یک مدرسه استثنایی، یک مدرسه در یکی از روستاهای شهرستان مهریز و آبرسانی به روستاهای شهرستان از جمله طرح هایی بود که ساخت آن با حضور استاندار یزد آغاز شد.
 
سرهنگ علی فاتحی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز نیز در این نشست با اشاره به بهسازی ۳۴۰ منزل محرومین مهریز در راستای برنامه‌های محرومیت زدایی کنگره ملی شهدای استان، گفت: این تعداد تا پایان سال جاری به ۴۰۰ منزل می رسد.

وی با اشاره به ذبح ۱۵۰ راس گوسفند و توزیع آن بین نیازمندان شهرستان مهریز، افزود: تهیه و توزیع ۷۰ تبلت دانش‌آموزی، ۵۰ دست لباس و ۵۰ بسته لوازم‌التحریر، دیوارنویسی با موضوع شهدا و انجام بیش از دو هزار ویزیت رایگان در شهرستان مهریز از دیگر اقدامات انجام شده در راستای کنگره ملی شهدای استان یزد است.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول