اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کشف ۲۰۳ تن شکر احتکارشده در شاهرود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از کشف ۲۰۳ تن شکر احتکارشده در این شهرستان با اقدام اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

کشف ۲۰۳ تن شکر احتکارشده در شاهرود

سرهنگ محمد خوش‌قدم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود اظهار کرد: با اقدام اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در شهرستان شاهرود، انبار احتکار شکر کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: عوامل اطلاعاتی سپاه ناحیه شاهرود طی اخذ حکم قضایی و همراهی نماینده اداره صمت از یک انبار واقع در یکی از روستاهای شمالی شهرستان شاهرود بازرسی کردند و میزان ۲۰۳ هزار و ۵۵۰ کیلوگرم شکر در قالب چهار هزار و ۷۱ کیسه ۵۰ کیلویی به ارزش ۲۳ میلیارد و ۴۰۸ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال کشف شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود بیان کرد: در این رابطه یک نفر متهم به احتکار دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است.

خوش‌قدم خاطرنشان کرد: بار دیگر پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه شاهرود در راستای اجرای فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در قرارگاه ۱۷ ربیع خوش درخشیدند.

وی بر تداوم انجام این اقدامات برای مقابله با مخلان در بازار اقتصادی کشور تأکید کرد و افزود: هم‌وطنان می توانند تخلفات گوناگون در عرصه‌های مختلف را با شماره ۱۱۴ ستاد خبری سپاه در میان بگذارند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول