اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

5 سری جهیزیه بین زوجین ساوجی اهدا شد

طی مراسمی و در قالب طرح شهید سلیمانی 5 سری جهیزیه هریک به ارزش 180 میلیون ریال در راستای ترویج ازدواج آسان به زوجین نیازمند اهدا شد.

5 سری جهیزیه بین زوجین ساوجی اهدا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، حجت‌اله دستجانی عصر امروز در آیین تجلیل از بسیجیان طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در ساوه اظهار کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب که اکنون در دومین سالگرد صدور آن توسط رهبر معظم انقلاب هستیم، محوریت جوانان مورد تاکید قرار گرفته و باید در این راستا خود را مورد ارزیابی قرار دهیم. 

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال نابودی یا خنثی کردن اثرات بسیج است، افزود: آن چیزی که امروز دشمن را زمین گیر و مستاصل کرده، همین تفکر بسیجی است لذا باید بدانیم که تفکر و دغدغه بسیجی برای ساختن آینده این کشور تمدن‌ساز مهم تلقی می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه با تاکید بر اینکه بسیج در طرح شهید سلیمانی شاهکار کرد، گفت: سه فرمول ایمان و اراده، احساس مسئولیت و اعتماد به نفس با این طرح به خوبی اجرا شود و باید به دست پرتوان بسیج در کنار سایر دستگاه‌ها عملیاتی شود و همین امر باعث شد این طرح به عنوان یک الگو در دنیا مطرح شود.

دستجانی افزود: در طرح شهید سلیمانی که با محوریت ائمه جماعت محلات و پایگاه‌های بسیج مساجد انجام شد، تعامل سازنده‌ای با شبکه بهداشت، اصناف و کسبه و معتمدین محله‌ها صورت گرفت تا تلفات و انتشار ویروس کرونا را به حداقل برسانیم.

وی از بسیجیان به عنوان نیروی محرکه ساماندهی این حرکت یاد کرد و افزود: این طرح باعث گسترش اثر بخشی ظرفیت‌های خودجوش و آتش به اختیار شد، چراکه برخی بدنبال جرقه‌ای هستند تا منشا اثر باشند و بسیجیان این جرقه را در این طرح روشن کردند. 

فرماندهی سپاه ساوه پایگاه بسیج و مساجد را سنگر نبرد با دشمنان و آمریکا دانست و تصریح کرد: فصل مشترک آمریکا و دشمنان ما مردم هستند و می‌خواهند با تزریق نا امیدی مردم را از انقلاب دور کنند و از نظر دینی مردم را سست ایمان کنند.

دستجانی بیان کرد: راهبرد و استراتژی بسیج اما بر خلاف خواسته‌های دشمن است و تلاش می‌کند با ارائه خدمت به مردم بعنوان ولی نعمتان انقلاب آنان را استوار کرده و به انقلاب، آرمان‌های انقلاب و آینده امیدوار کنند.

وی ضد عفونی کردن معابر عمومی، توزیع بسته‌های معیشتی، کمک به کادر درمان و دیگر اقدامات از زمان شیوع کرونا را از مصادیق بارز این راهبرد دانست و افزود: دشمن آرزو دارد مردم را از انقلاب جدا کند که باید این آرزوی خود را به گور ببرد.

دستجانی همچنین با اشاره به جهش‌های ویروس کرونا در جامعه افزود: در روزهای اخیر شاهد رشد ویروس کرونا در کشور بوده‌ایم، لذا باید خود و خانواده‌های خود را به مراقبت بیشتر توصیه کنیم تا در این خصوص مشکلات گریبان گیر نشود.

گفتنی است در پایان این مراسم از جمعی از بسیجیان که در طرح شهید سلیمانی به مردم خدمت کردند تجلیل و از اقدامات آنان قدردانی شد.

همچنین در پایان این مراسم و با حضور جمعی از مسئولین 5 سری جهیزیه هریک به ارزش 180 میلیون ریال در راستای ترویج ازدواج آسان به زوجین نیازمند اهدا شد. 

به گفته فرمانده سپاه ناحیه ساوه تا پیش از این در طرح شهید سلیمانی 20 سری جهیزیه به زوجین اهدا شده بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول