اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ایجاد روستا بازار در کلان‌شهر تبریز برای عرضه مستقیم محصولات کشاورزی

معاون فنی و بازرگانی سازمان تعاون روستایی استان آذربایجان‌شرقی از عرضه مستقیم سیب توسط شبکه تعاون روستایی استان خبر داد.

ایجاد روستا بازار در کلان‌شهر تبریز برای عرضه مستقیم محصولات کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، جعفر لاهوتی‌آذر  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به همت اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی تبریز و اتحادیه باغداران استان، غرفه عرضه مستقیم سیب ممتاز و درجه یک توسط تولیدکنندگان سیب استان در محل تعاون روستایی استان دایر شد.

وی ادامه داد: به منظور حمایت از تولیدکنندگان سیب استان و مصرف‌کنندگان، غرفه عرضه مستقیم سیب از تولید به مصرف دایر و به قیمت پایین‌تر از میادین میوه توسط خود باغداران تولیدکننده عرضه می‌گردد.

لاهوتی‌آذر به برنامه‌ریزی و رایزنی با سازمان میادین و سازمان جهادکشاورزی و شهرداری کلان‌شهر تبریز برای راه‌اندازی غرفه‌های مشابه در سایر نقاط شهری اشاره و خاطرنشان کرد: ایجاد روستا بازار در مرکز استان و شهرهای پرجمعیت جزو برنامه‌های اولویت‌دار سازمان مرکزی تعاون روستایی بوده و به‌زودی محصولات کشاورزی در روستا بازارهای استان نیز قابل عرضه خواهد بود.  

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول