اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

شفافیت آرا کارآیی وکلای ملت را بالا می‌برد/ مجلس پیش‌قدم شفافیت حداکثری در قوا

نایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه شفافیت آرا کارآیی نمایندگان مجلس را بالا می‌برد و باید آن را به سایر قوا تسری دهیم، گفت: به‌زودی شفافیت آرا را در مجلس عملیاتی خواهیم کرد.

شفافیت آرا کارآیی وکلای ملت را بالا می‌برد/ مجلس پیش‌قدم شفافیت حداکثری در قوا

حجت الاسلام سید کاظم موسوی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره طرح شفافیت آرای نمایندگان اظهار داشت: مردم از نمایندگان خود در مجلس انتظار شفافیت حداکثری در آراء و عملکرد دارند که در بخشی از آن در رای اعتماد به وزرا و استیضاح آنان و در طرح‌ها و لوایح و وجود دارد. 

وی افزود: برای شفافیت آرا معتقدیم که باید با مردم صداقت و صراحت داشت البته حوزه نظامی و دفاعی طبق فرمایش مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلی نظام استثنا دارد. 

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: شفافیت آرا کارآیی نمایندگان مجلس را بالا می‌برد و باید آن را به سایر قوا تسری دهیم.

موسوی گفت: مجلس پیش قدم شفافیت حداکثری در کشور است و شفافیت آرا را به زودی عملیاتی خواهیم کرد. 

نماینده اردبیل در مجلس افزود: ‌شفافیت آرا منجر به آن خواهد شد که مردم به مجلس اعتماد بیشتری کنند؛ البته مطالبه مردم قبل از انتخابات هم از نمایندگان همین موضوع بوده است. 

وی گفت: شفافیت آرا فسادها را از بین برده و منجر به کاهش اتهامات و حرف و حدیث‌ها علیه نماینده می‌شود ضمن آنکه کمک بزرگی به مجلس می‌کند. 

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: نماینده وکیل مردم است و باید خواسته آنها را در مجلس  پیگیری کند که هم اکنون شفاف حداکثری در مجلس و عملکرد نمایندگان یکی از این مطالبات است که بخشی از آن در شفافیت آرا وجود دارد. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول