اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

مشارکت ذوب آهن در ساخت راه‌آهن چابهار زاهدان ستودنی است

احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در بازدید از غرفه ذوب آهن در نمایشگاه ماینینگ گفت: ذوب‌آهن اصفهان به عنوان مادر صنعت فولاد کشور از صنعت ساختمان تا صنایع تولیدی نقش بی بدیلی داشته است که همگان به آن واقف هستند.

مشارکت ذوب آهن در ساخت راه‌آهن چابهار زاهدان ستودنی است

اخبار شرکتها؛ احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در بازدید از غرفه ذوب آهن در نمایشگاه ماینینگ گفت: ذوب‌آهن اصفهان به عنوان مادر صنعت فولاد کشور از صنعت ساختمان تا صنایع تولیدی نقش بی بدیلی داشته است که همگان به آن واقف هستند.

 وی افزود: تنوع و تولید محصولات استراتژیک در این شرکت فرصت های بسیاری را در صنایع بالا  دست و پایین دست ایجاد کرده است.

 استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد : فعالیت و مشارکت این شرکت در طرح‌های بزرگی مانند راه‌آهن چابهار و زیرساخت‌های ریلی استان سیستان و بلوچستان ستودنی‌است و امیدواریم پیوند مجموعه بزرگ ذوب‌آهن اصفهان و استان سیستان و بلوچستان تداوم یابد.

وی به لزوم تامین مواد اولیه مورد نیاز ذوب‌آهن اشاره کرد و گفت : با تامین پایدار مواد اولیه، این شرکت می تواند با ظرفیت کامل تولید داشته باشد و لذا امیدواریم مسئولین مبنا را بر تامین مواد اولیه کارخانه های داخلی قرار دهند تا ارزش آفرینی بیشتری را شاهد باشیم.

فرماندار شهرستان تفنان: ذوب آهن اصفهان نقطه عطف صنعت ایران است

فریبا برنایی بجد،فرماندار شهرستان تفنان در بازدید از غرفه ذوب آهن گفت : تولید محصول ریل در ذوب آهن اصفهان توسعه و پیشرفت استان های مختلف کشور و همچنین سیستان و بلوچستان را در پی دارد و این اقدام شاخص ، قابل تقدیر است.

وی افزود: استان سیستان و بلوچستان در واقع رنگین‌کمانی از معادن است اما متاسفانه از نظر درصد اکتشافات پایین‌ترین رتبه را در سطح کشور دارا است لذا سرمایه گذاری ذوب آهن در این استان پیشرفت آن و همچنین تامین مواد اولیه مورد نیاز کارخانه را در پی دارد.

فرماندار شهرستان تفنان خاطر نشان کرد : ذوب آهن اصفهان نقطه عطف صنعت ایران است و همواره در کنار تولید انواع محصولات فولادی در زمینه مسئولیت اجتماعی نیز دستاوردهای شاخصی داشته است.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول