اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

کومان: واقع‌بین باشیم، صعود سخت است / باید به بارسای کنونی فرصت داد

سرمربی بارسلونا پس از شکست سنگین مقابل سن ژرمن در خصوص نمایش بازیکنان، تعویض پیکه، بازی برگشت در پاریس و آینده تیم صحبت کرد.

کومان: واقع‌بین باشیم، صعود سخت است / باید به بارسای کنونی فرصت داد

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا در خانه مقابل پاریس با نتیجه 4 بر یک شکست خورد.

رونالد کومان پس از باخت در خانه مقابل پاریس اظهار داشت: در نیمه دوم آنها تیم برتر میدان بودند. آنها تاثیرگذار بازی کردند ولی به نظرم در نیمه اول نمایش‌ها برابر بود. در نیمه دوم ما چندین مشکل داشتیم و آنها کاملاً نشان دادند که تیم برتر هستند و هم از لحاظ فیزیکی و هم کار با توپ، بهتر از ما کار کردند.

وی ادامه داد: ما باید در چندین اتفاق در بازیمان بهتر شویم. می دانستیم چنین اتفاقی ممکن است برای ما رخ بدهد. ما 4 بر یک در خانه باختیم و می دانیم که احتمال صعود به مرحله بعدی بسیار پایین خواهد بود. باید کمی واقع بین هم باشیم.

سرمربی بارسلونا گفت: پیکه نشان داد که حالش خوب است زیرا توانست بدون درد در میدان بازی کند. با توجه به نتیجه به نظرم رسید نیازی ندارد روی او ریسک کنیم و 90 دقیقه او در میدان حضور داشته باشد. به همین دلیل او را تعویض کردم.

کومان ادامه داد: امشب ما نشان دادیم که برای رسیدن به بهترین نمایش چندین چیز کم داریم. ما فهمیدیم که مخصوصا در لیگ قهرمانان اروپا در برخی چیزها مشکل داریم.

وی اظهار داشت: وقتی یک بر صفر پیش بودیم، دمبله یک فرصت عالی داشت که ما را 2 بر صفر پیش اندازد ولی این اتفاق رخ نداد. پس از آن مشکل ما آغاز شد و پاریس تیم برتر میدان نام گرفت.

سرمربی بارسلونا گفت: فکر نمی کنم این باخت نتیجه خیلی بد برای ما باشد زیرا ما در حال تغییرات در این باشگاه هستیم. معتقد هستم که می توانیم به سطح مد نظر خود دست پیدا کنیم ولی زمان خواهد برد و ظرف 2 ماه این تغییر رخ نخواهد داد. در چندین پست تقویت شدیم و پیشرفت کردیم و استفاده ما از لاماسیا بیشتر شده است. راهی طولانی در پیش داریم ولی ما می توانیم به آن سطح دست پیدا کنیم.

سرمربی بارسلونا اظهار داشت: ما امشب با «سرجینیو دست» که 19 سال سن دارد بازی کردیم. با پدری که در این سن، نمایشی درخشان از خود به جا گذاشت. پدری در 5 سال دیگر هافبکی بهتر از ستاره های میانی پاریس خواهد شد. صرفاً باید کمی صبور باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول