اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

اهدا تاکنون777 دست گان محافظتی به بیمارستان‌های یزد

عضو هیات علمی دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه یزد از تهیه و تولید 777 دست گان و شلوار محافظتی در کارگاه‌های پوشاک این دانشکده خبرداد و گفت: در سه‌ ماه اخیر خیریه دانشگاه یزد بیش از 9 میلیارد ریال به منظور رفع نیازها و مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا برای بیمارستان‌های استان هزینه کرده است.

اهدا تاکنون777 دست گان محافظتی به بیمارستان‌های یزد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد به نقل از روابط عمومی دانشگاه یزد، حسن مشروطه با بیان این‌که شیوع ویروس کرونا تهدیدی برای آحاد مردم است، اظهار کرد: تمام ظرفیت های موجود باید برای مقابله با شیوع این ویروس و همچنین پشتیبانی از کادر درمان بکار گرفته شود.

وی افزود: از آبان ماه امسال تاکنون ۷۷۷ دست گان و شلوار بیمارستانی محافظتی قابل شستشو، در کارگاه‌های پوشاک دانشکده نساجی دانشگاه یزد تولید و به بیمارستان‌های استان اهدا شده است.

عضو هیات علمی دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه یزد گفت: تهیه تجهیزات کمک تنفسی، یک دستگاه الکتروشوک، دوعدد مانیتور پزشکی، ۳۵ عدد بای پپ و ۲۰عدد ماسک از دیگر اقلام تهیه شده در این بازه زمانی‌است که به بیمارستان‌های مورد نظر اهدا شده است.

 مشروطه در پایان خاطرنشان کرد: بیش از ۸۰ درصد این هزینه از سوی دکتر سید محمد بزرگ و دکتر سعید سعیدا اردکانی از اعضای هیات علمی این دانشگاه و مابقی از سوی سایر خیرین تامین شده است.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول