اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

وضعیت نگران‌کننده «کرونا» در خوزستان/ ظرفیت بیمارستان‌ها یکی پس از دیگری تکمیل می‌شود

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان گفت: متاسفانه وضعیت فعلی کرونا و افزایش آمار در خوزستان ادامه دارد و بیمارستان‌های استان یکی پس از دیگری تکمیل ظرفیت می‌شوند.

وضعیت نگران‌کننده «کرونا» در خوزستان/ ظرفیت بیمارستان‌ها یکی پس از دیگری تکمیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، رضا نجاتی سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده، تکمیل ظرفیت‌ بیمارستان‌ها در شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز در استان، یک زنگ خطر و هشداری است که نمایان شده است.

وی افزود: شاید در بعضی شهرستان‌ها تغییراتی در رفتارها صورت گرفته اما متاسفانه این وضعیت و افزایش آمار در خوزستان ادامه دارد و بیمارستان‌‌ها یکی پس از دیگری در حال تکمیل هستند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان گفت: با ادامه همین شیوه، احتمالا تا هفته‌های آینده بیمارستان‌ها نتوانند پاسخگوی بیماران و ارائه دهنده خدمات مطلوبی باشند.

وی با اشاره به نظارت بر واحدها و اصناف تعطیل ادامه داد: در شهرهای قرمز باید نظارت بر اصنافی که طبق مصوبات اجازه فعالیت ندارند، جدی‌تر و بیشتر شود.

رضا نجاتی تصریح کرد: در شهرهای قرمز هیچ گروهی به جز مشاغل گروه یک اجازه فعالیت نخواهند داشت و فرمانداران در اجرای این مصوبه باید شدت بیشتری اعمال کنند.

وی بیان کرد: تا زمانی که بازار فعال و شرایط مهیا باشد حضور مردم و ازدحام آن‌ها در بازار وجود دارد.

نجاتی اذعان کرد: بر اساس شیوه‌نامه‌ها، در شهرهای قرمز و نارنجی فقط برخی از مشاغل اجازه فعالیت دارند، تردد پس از ساعت ۹ ممنوع است، ورود پلاک‌های غیربومی و خروج پلاک‌های بومی از این شهرها امکانپذیر نیست.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول