اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

اتمام مهلت AFC برای درخواست میزبانی از لیگ قهرمانان آسیا/قطر درخواستی نداد

مهلت کنفدراسیون فوتبال آسیا برای درخواست میزبانی از لیگ قهرمانان آسیا به اتمام رسید ولی هیچ باشگاه قطری برای میزبانی اقدام نکرد.

اتمام مهلت AFC برای درخواست میزبانی از لیگ قهرمانان آسیا/قطر درخواستی نداد

به گزارش خبرگزاری فارس، مهلت دو هفته ای کنفدراسیون فوتبال آسیا برای درخواست میزبانی از لیگ قهرمانان آسیا 2021 بامداد امروز به پایان رسید.

بعد از اتمام این مهلت نکته جالب عدم درخواست باشگاه های قطری برای میزبانی از این رقابت ها بود. تمام مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 به میزبانی دوحه برگزار شده بود ولی قطری ها در این فصل تصمیم گرفتند میزبان این رقابت ها نباشند.

پیش از این هم وزرات بهداشت قطر مانع برگزاری مسابقات بسکتبال آسیا به صورت متمرکز در این کشور شده بود. به نظر می رسد اوج گیری کرونا در این کشور باعث شده تا مسئولان بلند مرتبه این کشور از میزبانی مسابقات سربازنند.

تیم های الدحیل و الریان به ترتیب رقبای استقلال و پرسپولیس در مرحله گروهی هستند که درخواست میزبانی ندادند. نمایندگان کشورمان همه برای میزبانی از این رقابت ها اقدام کردند و این کناره گیری قطری ها به نوعی به نفع نمایندگان کشورمان است چون شانس بیشتری برای میزبانی از مسابقات گروهشان دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول