اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

گل گهر- پرسپولیس؛ قهرمانی سرخپوشان یا برد تیم قلعه نویی؟

در آخرین مسابقه از نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر بیستم روز جمعه پرسپولیس در سیرجان به مصاف گل گهر خواهد رفت که در صورت کسب امتیاز در این مسابقه قهرمان نیم فصل خواهد شد.

گل گهر- پرسپولیس؛ قهرمانی سرخپوشان یا برد تیم قلعه نویی؟

به  گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، آخرین بازی دور رفت مسابقات لیگ برتر جمعه اول اسفند از ساعت 15:40 بین دو تیم گل گهرسیرجان و پرسپولیس برگزار می‌شود. پرسپولیس اگر در این مسابقه امتیاز بگیرد قهرمان نیم فصل خواهد شد و اسب خود برای کسب پنجمین قهرمانی فصل نیز زین خواهد کرد. سرخپوشان در 4 دوره قبلی قهرمان لیگ برتر شدند که در سه دوره آن قهرمان نیم فصل هم شده بودند. فقط در یک دوره به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رده دوم قرار گرفتند.

یحیی گل محمدی صراحتا اعلام کرده قهرمانی نیم فصل جز اهداف کوتاه مدت او و تیمش است. پرسپولیس در 5 هفته اخیرش 4 برد ود یک شکست در کارنامه اش ثبت شده که رکورد جالبی است. بردهای اقتصادی یک بر صفر مقابل تراکتور و پیکان باعث شد که حالا سیاهپوشان پرسپولیس با 27 امتیاز در رده دوم و بالاتر از استقلال در جدول قرار بگیرند. گل گهرسیرجان اما تیم منسجمی است که پرافتخارترین مربی لیگ برتر یعنی امیر قلعه نویی را روی نیمکت خود دارد. گل گهر 22 امتیازی در رده ششم جدول است.گل گهر بعد از شکست 2 بر یک مقابل تراکتور دو برد و یک مساوی به دست آورده است. 

تقابل پرسپولیس و تیم‌های قلعه نویی همیشه جذاب و دیدنی است به جز فصل گذشته که سپاهان با سرمربیگری قلعه نویی در راهروهای ورزشگاه ماند و به زمین نیامد! ان شاءالله این مرتبه تیم قلعه نویی به موقع در میدان حاضر خواهد شد. قلعه نویی انگیزه های زیادی برای موفقیت در این مسابقه دارد. اولین انگیزه اش نتیجه گیری با گل گهر و رسیدن به رتبه چهارم در پایان نیم فصل است تا همچنان تیمش در جمع مدعیان این فصل حضور داشته باشد ولی شکست دادن پرسپولیس برای سرمربی اسبق استقلال هم می‌تواند جذابیت‌های زیادی داشته باشد، بخصوص اینکه این برد می تواند مانع از قهرمانی نیم فصل شاگردان گل محمدی هم شد.

گادوین منشا مهاجم گلزن و خطرناک گل گهر به دلیل حرکت منشوری در بازی نساجی تا اطلاع ثانوی محروم شده که بازهم گل گهر ضمن جریمه سنگین مالی مهاجم خود بیانیه  هم صادر کرده و محرومیت این بازیکن را مطابق با عدالت ندانسته است! به این ترتیب مرد 10 گله گل گهر به احتمال فراوان در این بازی غایب خواهد بود و برای تیم قلعه نویی  بدون منشا گل زدن به پرسپولیس سخت می شود زیرا این تیم با 8 گل خورده مستحکم ترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول