اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کسب تندیس بلورین مدیریت مالی ایران توسط دانشگاه علوم پزشکی زنجان

مدیریت امور مالی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان، تندیس بلورین یازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران را کسب کرد.

کسب تندیس بلورین مدیریت مالی ایران توسط دانشگاه علوم پزشکی زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، یازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، با حضور جمعی از مسؤولان کشوری، مدیران شرکت‌ها و اساتید دانشگاه در سالن همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران، برگزار شد.

جایزه ملی مدیریت مالی ایران که از سال ۱۳۸۹ هرساله برگزار می‌شود، بسترساز بهبود و ارتقای سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت‌ها و سازمان‌های شرکت کننده گردیده است.

حضور فعال و گسترده شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی در جایزه ملی مدیریت مالی ایران بیانگر این است که سازمان‌های ایرانی میل بسیاری برای حضور در فرایندی دارند که در آن سازمان‌های همسو و غیر همسو شرکت می‌کنند تا سطح واقعی خود را در حیطه عملکرد مدیریت بسنجند و خود را با سازمان‌ها و شرکت‌هایی که از نظر نوع فعالیت با آن‌ها مشترک می‌باشند مقایسه کنند.

این واقعیت که کسب جایزه ملی مدیریت مالی ایران به خصوص در سطوح بالاتر به عنوان سند افتخار یک سازمان و به طور خاص حوزه مالی می‌باشد نه تنها برای مدیران نهادینه شده بلکه حضور در فرایند جایزه ملی مدیریت مالی ایران و ارتقای حوزه مالی سازمان به سطح معیارهای این جایزه به عنوان یک آرمان برای اغلب شرکت‌ها و سازمان‌ها تبدیل شده است.

حضور در جایزه ملی مدیریت مالی ایران حتی برای سازمان‌هایی که به سطح دریافت جایزه نائل نمی‌شوند هم ارزشمند است زیرا این فرایند نقاط ضعف و قوت حوزه مالی سازمان را به تفکیک و بر اساس نوع فعالیت بازگو کرده و سازمان را برای انجام اقدامات لازم و در راستای رفع موانع و کمبودها در مسیر دستیابی به اهداف و استراتژی‌ها هدایت می‌کند.

اجرای موفقیت‌آمیز و تحسین‌برانگیز 10 دوره این جایزه نشان داد که بیش از ۹۵درصد از سازمان‌هایی که دوره‌های پیشین جایزه شرکت کرده بودند مشتاقانه و پرشور در دوره یازدهمین دوره نیز حضور یافته‌اند، چه آن دسته از سازمان‌هایی که موفق به کسب رتبه در جایزه ملی مدیریت مالی ایران نشده بودند که برای سنجش عملکرد یک ساله حوزه مالی و کسب رتبه خیز مجدد برداشته بودند و چه آن دسته از سازمان‌هایی که موفق به کسب رتبه شده بودند. اما عطش و میل پیشرفت و دستیابی به سطوح بالاتر جایزه انگیزه قوی در آنان ایجاد کرده بود.

به یاری خداوند متعال مراسم اعطای یازدهمین دوره جایزه با حضور جمع کثیری از مقامات و مدیران سازمان‌های کلیدی کشور برگزار شد، که دانشگاه علوم پزشکی زنجان موفق به اخذ تندیس بلورین شد.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول