اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

تأکید رئیس کل دادگستری استان مرکزی بر تسریع در رسیدگی به پرونده‌های شرکت آذرآب

رئیس کل دادگستری استان مرکزی بر لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های شرکت آذرآب تاکید کرد.

تأکید رئیس کل دادگستری استان مرکزی بر تسریع در رسیدگی به پرونده‌های شرکت آذرآب

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی صبح امروز در کارگروه بررسی و رسیدگی به مشکلات شرکت آذرآب اراک که با حضور دادستان مرکز استان و دیگر مسئولین ارشد قضایی و همچنین مدیر امور شعب بانک صادرات استان مرکزی برگزار شد، بر لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های شرکت آذرآب تاکید کرد.

وی بیان داشت: امروز در این شرایط خاص اقتصادی، حمایت از تولید در کارخانجات بزرگ صنعتی استان از جمله شرکت آذرآب اراک که اکنون با مشکلاتی روبروست، وظیفه تمامی ارگان‌ها، دستگاه‌ها و بانک‌ها است و می‌طلبد که با همدلی و تعامل بیشتر، بتوانیم در راستای کاهش و حل مشکلات آنان قدم برداریم.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی افزود: دستگاه قضا با ایمان به رونق و شکوفایی صنعت و تولید، پشتیبان این مجموعه است و در پی آن است تا با رسیدگی فوری به پرونده‌های قضایی مرتبط با این شرکت، با عاملین اصلی ایجاد مشکلات فعلی در این کارخانه برخورد کند و با رفع موانع تولید از شرکت آذرآب حمایت کند تا این شرکت بتواند با ظرفیت کامل به فعالیت بپردازد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی ادامه داد: در این جلسه بدنبال ایجاد راهکارهایی برای تسهیل پرداخت بدهی‌های این شرکت به سازمان تامین اجتماعی، سازمان امور مالیاتی و نیز بانک‌ها بوده‌ایم تا فشار بیشتری به شرکت آذرآب وارد نشود و با عقد قراردادهای جدید، در مدار جهش تولید قرار گیرد.

به گزارش فارس امروز یکی از چالش‌هایی که بخش تولید با آن دست و پنجه نرم می‌کند موضوع سرمایه در گردش و به دنبال آن اخذ وام از بانک‌ها است که در بسیاری از موارد واحدهای تولیدی اقدام به اخذ تسهیلات کرده اما به دلیل شرایط اقتصادی در بازپرداخت آن با چالش مواجه شدند که این موضوع به عنوان مانع بزرگی در مسیر تولید آنان قرار گرفته که امسال و با دستور ریاست قوه قضاییه هیچ کارگاه و کارخانه‌ای نباید به دلیل بدهی بانکی تعطیل شود که این موضوع در دستور کار استان مرکزی هم قرار گرفته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول