اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

غیبت مهاجم استقلال در تمرینات بعد از بازی با سپاهان/ قائدی قهر کرد؟

مهاجم تیم فوتبال استقلال بعد از دیدار با سپاهان در تمرینات تیمش شرکت نکرده است.

غیبت مهاجم استقلال در تمرینات بعد از بازی با سپاهان/ قائدی قهر کرد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بعد از دیدار استقلال و نساجی مهدی قائدی مهاجم جوان استقلال با انتقاد از رویه‌ای که مدیران این باشگاه در نظر گرفته‌اند با اشاره به وضعیت قراردادش گفت: نزدیک ۵-۶ ماه است باشگاه به من قول داده است و گفته‌اند قراردادم را درست می‌کنند اما امروز و فردا می‌کنند. اگر نمی‌خواستید قرارداد را درست کنید چرا قول دادید؟ من ساعت یک شب پیش سعادتمند رفتم و گفت بعد از سفر قطر قرارداد را درست می‌کند. وقتی مددی آمد من مدیر برنامه‌هایم را پیش او فرستادم و گفت قرارداد را درست می‌کنیم اما باز هم خبری نشده است.

مهاجم جوان استقلال با این صحبت‌ها نشان داد از وضعیت خود راضی نیست اما باز هم در تمرینات آبی پوشان تا بازی با سپاهان شرکت کرد و برای این تیم به میدان رفت اما ظاهرا عدم پیگیری مسئولان باشگاه باعث ناراحتی این بازیکن شده و قائدی به همین دلیل در تمرینات بعد از بازی با سپاهان شرکت نکرده است. مهاجم استقلال روز گذشته در هر دو نوبت صبح و عصر در تمرینات تیمش شرکت نکرد و این رفتار وی نشان می دهد قائدی اصلا از شرایطش در استقلال راضی نیست.

این در حالی است که استقلال چند روز دیگر باید به مصاف مس رفسنجان برود و مشخص نیست آیا مسئولان استقلال تا آن زمان تکلیف قرارداد این بازیکن را مشخص می‌کنند یا خیر؟

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول