اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

سرریزشدن آب شبکه فاضلاب دلیل اصلی آبگرفتکی معابر ارومیه

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه گفت: حجم بارش زیاد، جوابگو نبودن پمپ‌های تخلیه آب و سرریزشدن آب از طریق راه دسترسی انسان به شبکه فاضلاب جهت شست و شو و تمیز کردن شبکه، دلیل اصلی آبگرفتگی معابر در چند نقطه شهر است.

سرریزشدن آب شبکه فاضلاب دلیل اصلی آبگرفتکی معابر ارومیه

ولی مناف زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با وجود هشدار هواشناسی نسبت به اعلام وضعیت نارنجی، شهرداری ارومیه این وضعیت را قرمز اعلام کرد و بر اساس آن، نیروها و تجهیزات مدیریت شهری از روز گذشته در آماده باش کامل قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه حجم بارش زیاد، جوابگو نبودن پمپ‌های تخلیه آب و سرریزشدن آب از طریق راه دسترسی انسان به شبکه فاضلاب جهت شست و شو و تمیز کردن شبکه، دلیل اصلی آبگرفتگی معابر در چند نقطه شهر است، اضافه کرد: با احتمال تشدید بارش ها  از سه شب گذشته، نیروها، تجهیزات و ماشین آلات شهرداری ارومیه با آمادگی کامل در سطح شهر، وضعیت معابر را کنترل می کنند و همچنان این امر تداوم دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه ادامه داد: در حال حاضر وضعیت تردد در معابر شهری به استثنای چند معبر که مسدود شده و کنترل می شود، روان است.

مناف زاده اظهار داشت: با وجود کنترل معابر از نظر پیشگیری از آبگرفتگی، معابری نظیر چهار راه دانشکده و کمربندی خاتم‌الانبیا (ص)  به دلیل آب گرفتگی با نوار کشی مسدود شده است.

وی گفت: در رودکی و پنجراه و مدرس مشکلات ناشی از بارش شدید باران در حال رفع است.

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه افزود: کانال های شهری و جوی های آب  پیوسته و به ویژه پس از آغاز بارش ها چندین بارجهت پیشگیری از آب گرفتگی لایروبی شده است.

مناف زاده اضافه کرد: با وجود لایروبی  و پاکسازی انهار و کانال های شهری و کنترل آب گرفتگی، تا حال حاضر با وجود بارش شدید،  موردی از ورود آب به منازل شهروندان گزارش نشده است.

وی ادامه داد: شهروندان ارومیه ای می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه آبگرفتگی  در نقاط مختلف شهر با شماره‌ ۱۳۷  شهرداری جهت رفع مشکل در ارتباط باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول