اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

ریابکوف: جهان چند قطبی جایگزینی برای دیکتاتوری آمریکا است

معاون وزیر خارجه روسیه می‌گوید، اگر واشنگتن به سیاستهای خصمانه خود ادامه دهد رویکرد مهار همه جانبه آمریکا در دستور کار خواهد بود.

ریابکوف: جهان چند قطبی جایگزینی برای دیکتاتوری آمریکا است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «سرگئی ریابکوف» معاون وزیر خارجه روسیه در مصاحبه با خبرگزاری ریانووستی تاکید کرد، اگر آمریکا از سیاستهای خصمانه خود علیه مسکو دست نکشد، روسیه به سیاست مهار فعال روی خواهد آورد. 

وی در ادامه افزود: صرف نظر از تحریمهای آمریکا علیه روسیه، مسکو برنامه سازنده خود در روابط با واشنگتن را کنار نخواهد گذاشت، اما ما نمی‌توانیم به تنهایی این دستور کار را اجرا کنیم، اگر رویکرد آمریکا و اعمال فشار این کشور به عنوان یک عنصر اصلی بماند، روسیه سیاست مهار همه جانبه آمریکا در همه زمینه‌ها را دنبال خواهد کرد. 

معاون وزیر خارجه روسیه اضافه کرد، این سیاست شامل مقابله با تحریمها و مقابله با تلاشهای آمریکا برای تاثیرگذاری بر روند سیاستهای ما در داخل خواهد بود. 

وی در عین حال تاکید کرد، جهان چند قطبی انتزاعی نیست و جایگزینی برای دیکتاتوری آمریکا است؛ سیاست تلفیق نیروهای سالم در جامعه جهانی برای مخالفت با سیاست خارجی ایالات متحده و تهاجم اطلاعاتی این کشور. 

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول