اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

منابع معارض: ارتش سوریه نیرو و تجهیزات نظامی سنگین به شرق حلب ارسال کرد

تروریستهای معارض ادعا کردند که ارتش سوریه از مناطق جنوب ادلب، شمار زیادی نیرو و تجهیزات نظامی سنگین به شرق استان حلب ارسال کرده است.

منابع معارض: ارتش سوریه نیرو و تجهیزات نظامی سنگین به شرق حلب ارسال کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری از ارسال تجهیزات ارتش سوریه به شرق حلب واقع در شمال غربی این کشور طی دو روز گذشته خبر دادند.

روزنامه قطری «العربی الجدید» گزارش داد که لشکر ۲۵ مأموریتهای ویژه ارتش سوریه به فرماندهی «سهیل الحسن» و لشکر ۱۶ پیاده‌نظام به فرماندهی «صالح العبدالله»، تجهیزات نظامی زیادی به منطقه مذکور ارسال کرده‌اند.

به گزارش این روزنامه، این تجهیزات شامل صدها خودروی زرهی و نیروی نظامی از جبهه‌های عملیاتی مناطق جنوب ادلب و منطقه «مصیاف» در غرب حماه و ارسال به سمت اطراف شهر «الباب» است.

یک منبع در میان گروههای تروریستی حاضر در ادلب گفت که یک کاروان نظامی متعلق به ارتش سوریه از شهرهای «معره النعمان» و «خان شیخون» در جنوب ادلب خارج شده است.

وی مدعی شد که روز گذشته نیز کاروانهای متعلق به لشکر ۱۶ ارتش سوریه از منطقه «تل الجراد» در غرب استان حماه به سمت روستاها و شهرکهای تحت کنترل ارتش سوریه در شرق حلب حرکت کردند.

این منبع معارض همچنین ادعا کرد، این کاروانها، بالغ بر ۳۰۰ خودروی زرهی، چند تانک وخمپاره‌انداز بوده و شمار نیروها نیز بیش از هزار و ۲۰۰ نفر بوده است.

«یوسف حمود» که سخنگوی رسمی گروه تروریستی «ارتش ملی» -وابسته به ترکیه است، گفت که این هدف از ارسال این «تجهیزات نظامی سنگین، تسلط بر منطقه [شرق حلب] است».

حمود در عین حال مدعی شد که بعید است این تجهیزات برای آغاز عملیات نظامی به سمت مواضع تروریستهای معارض در نزدیکی الباب باشد.

این اخبار در حالی منتشر شده است که رسانه‌ها رسمی و مسئولان این کشور، خبری درباره این ارسال نیرو و تجهیزات منتشر نکرده‌اند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول