اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

لاریجانی پایگاه جناح خاصی را ندارد/ اصلاح‌طلبان برای حضور در قدرت به حمایت هر کسی تن خواهند داد

ناصر ایمانی گفت: اصلاح‌طلبان به حمایت هر کسی تن خواهند داد تا در قدرت حضور پیدا کنند بنابراین حرف های آنها درباره اینکه نامزد اجاره ای نمی خواهیم و حتما از نامزد اصلاح طلب خالص حمایت می کنیم خیلی محل اعتنا نیست.

لاریجانی پایگاه جناح خاصی را ندارد/ اصلاح‌طلبان برای حضور در قدرت به حمایت هر کسی تن خواهند داد

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، ناصر ایمانی در گفتگو با نامه‌نیوز درباره کاندیداتوری علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 گفت: او حتما تمایل دارد که وارد صحنه انتخابات ریاست جمهوری شود اما مترصد فضا است تا ببیند اوضاع چه طور پیش می رود. علی لاریجانی وضعیت استثنایی دارد که درباره هیچ کدام از نامزدها شاید وجود نداشته باشد.

وی افزود: لاریجانی هم اکنون در حال ارزیابی فضای سیاسی کشور است تا در نهایت تصمیم بگیرد نامزد انتخابات ریاست جمهوری 1400 شود یا خیر. اگر او به صحنه رقابت بیاید اما رأی نیاورد ضربه سنگینی خواهد خورد و حتی امکان دارد از صحنه سیاسی کشور حذف شود.

ایمانی ادامه داد: لاریجانی پایگاه جناح خاصی را ندارد اما وضعیت کاندیداهای دیگر مشخص است یا از طرف اصولگرایان حمایت می شوند یا از طرف اصلاح طلبان. هم اکنون نه اصولگرایان و نه اصلاح طلبان حاضرند از آقای لاریجانی حمایت کنند بنابراین وضعیت پیچیده و دشواری دارد.

وی با اشاره به سخنان محمدجواد لاریجانی در حمایت از بردارش اظهار کرد: به حرف های او نباید اعتنا کرد. او به خاطر بزرگ کردن اخوی شان مطرح کرد که «رقابت بین علی آقا، آقای رئیسی و قالیباف شکل می گیرد».

ایمانی درباره احتمال حمایت اصلاح طلبان از علی لاریجانی افزود: صرف نظر از موضوع آقای لاریجانی اصلاح‌طلبان به حمایت هر کسی تن خواهند داد تا در قدرت حضور پیدا کنند بنابراین حرف های آنها درباره اینکه نامزد اجاره ای نمی خواهیم و حتما از نامزد اصلاح طلب خالص حمایت می کنیم خیلی محل اعتنا نیست. آنها سال 92 به نامزد اجاره‌ای اکتفا کردند و باز هم این کار را خواهند کرد.

این تحلیلگر مسائل سیاسی با یادآوری حمایت اصلاح طلبان از حسن روحانی در سال 92 و 96، یادآور شد: اصلاح طلبان سر اصول نمی ایستند. آنها به شدت دنبال تنظیم شرایط خودشان با شرایط روز هستند بنابراین نامزد ایده آل اصلاح طلبان شاید محمد خاتمی باشد اما معتقدم آنها تا آقای میرسلیم هم تنازل خواهند کرد، یعنی اگر ببینند شرایط طوری است که آقای میرسلیم امکان دارد رأی بیاورد پشت سر او قرار می گیرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول