اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

علی‌نژاد: کانال‌های هواداری نمی توانند برای استقلال تصمیم بگیرند/ نامزدی گفت مورد تایید ما است، مجمع فوتبال به او رای ندهد

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در مورد فعالیت برخی کانال های هواداری استقلال گفت: آنها نمی توانند در مورد این تیم تصمیم بگیرند و ما هم نقشی نداریم، هیات مدیره هر تصمیمی که به صلاح باشد می‌گیرند.

علی‌نژاد: کانال‌های هواداری نمی توانند برای استقلال تصمیم بگیرند/ نامزدی گفت مورد تایید ما است، مجمع فوتبال به او رای ندهد

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی علی نژاد در حاشیه بازدید از اردوی قایقرانی اظهار داشت: خیلی جلسه خوب و صمیمی بود. روشی که در این جلسات داریم این است که ملی پوشان صمیمانه صحبت‌های خود را مطرح کنند و خواسته‌هایشان را بگویند و ما هم تا جایی که از دست مان بر بیاید، کارهایی را برای آنها انجام می‌دهیم. امیدواریم در مسابقات آینده سهمیه های خوبی را کسب کنند. سهرابیان هم خوب کار می‌کند و محیط خوبی را برای کار فراهم کرده است و با این شرایط می‌توانیم سهمیه بگیریم و در بازی های آسیایی هم قایقرانی در جمع سبد مدال‌های ما باشد.

مهدی علی نژاد در خصوص لغو رقابت‌های انتخابی المپیک در رشته بوکس و اینکه چه شرایطی به وجود خواهد آمد، گفت: شرایطی که در دوره کرونا به وجود آمده متفاوت از سالهای گذشته است. ما قبل از کرونا فکر می‌کردیم که به 70 سهمیه برسیم اما ناگهان همه چیز تغییر کرد و خیلی از راه‌های کسب سهمیه را برای ورزشکاران بست. تنها رویداد بوکس برای انتخابی المپیک قرار بود در پاییز برگزار شود که ما هم امیدوار به کسب سهمیه بودیم که متأسفانه این رویداد لغو شده است. در رشته ژیمناستیک هم باید ببینیم فدراسیون جهانی مسیر جدیدی را باز می‌کند یا خیر.

وی ادامه داد: به نظر من چالش امروز المپیک همین کسب سهمیه‌ها است. 43 درصد سهمیه‌ها باقی مانده و فدراسیون‌های بین‌المللی باید راه‌هایی را پیش‌بینی کنند تا ما هم مطابق آنها اقدام کنیم.

علی نژاد در مورد اینکه آیا وزارت ورزش نامزدی در انتخابات فدراسیون فوتبال حمایت می‌کند یا خیر، گفت: این موضوع بارها گفته شده است که ما در انتخابات از هیچ کسی حمایت نمی‌کنیم. اگر نامزدی اعلام کرد که مورد تأئید وزارت ورزش است، اعضای مجمع حتماً به این نامزد رأی ندهند. هدف ما در انتخابات فدراسیون فوتبال برگزاری آن براساس اساسنامه است که فضای بیشتری باز شده و نامزدها می‌توانند حضور داشته باشند. اولویت ما برگزاری انتخابات سالم است. اینکه چه کسی رأی بیاورد به اعضای مجمع بستگی دارد.  خوشبختانه آنها به این بلوغ رسیده‌اند که چه کسی را باید انتخاب کنند.

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در مورد ماندن و یا برکناری فکری گفت: این موضوع به ما ارتباطی ندارد و مدیرعامل و هیأت مدیره باید تصمیم بگیرند.

وی در مورد اینکه برخی کانال‌های هواداری در این مورد فعال هستند، گفت: کانالهای هواداری نمی‌توانند تصمیم بگیرند و ما هم نقشی نداریم، فقط مدیرعامل و هیأت مدیره هر تصمیمی که به صلاح است را می‌گیرند.

علی نژاد در مورد اینکه سرخابی‌ها چه زمانی وارد بورس می‌شوند، گفت: ما که نمی‌توانیم بگوییم چه زمانی وارد می‌شوند. این کار فرایندی دارد و دست ما نیست و هیأت پذیرش فرابورس باید تعیین کند. جلسه معارفه برگزار شده و هیأت فرابورس بقیه شرایط را مشخص خواهد کرد. در حال حاضر پرسپولیس به دلیل اینکه صورت‌های مالی شش‌ماهه‌اش یک ماه زودتر از پرسپولیس سررسید شده، شرایطش بهتر از استقلال است. پرسپولیس 31 آذر بود و استقلال 31 دی‌ماه. در مجموع امیدواریم قبل از پایان سال، پذیرش فرابورس را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه پاداش قهرمانان 98 در اسنفدماه برگزار می‌شود، گفت: همانند سال گذشته ما مراسمی نخواهیم داشت و پاداش‌ها به فدراسیون‌ها پرداخت می‌شود تا آنها به ورزشکاران و مربیان بدهند.

علی‌نژاد در مورد وضعیت کارگزار پرسپولیس گفت: در حال مذاکره هستند و اگر توافق شود، ادامه می‌دهند.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول