اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

بررسی ترکیب احتمالی پورتو – یوونتوس ؛ طارمی مقابل کیه‌لینی و دلیخت

زوج طارمی و مارگا قرار است مبارزه‌ای دیدنی را با مدافعان وسط پیرلو یعنی کیه‌لینی و دلیخت به ثبت رسانند.

بررسی ترکیب احتمالی پورتو – یوونتوس ؛ طارمی مقابل کیه‌لینی و دلیخت

به گزارش خبرگزاری فارس، امشب در چارچوب دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پورتو در ورزشگاه خانگی خود میزبان یوونتوس است.

در این مسابقه قرار است مهدی طارمی برای اولین بار از ابتدا در ترکیب پورتو در لیگ قهرمانان اروپا قرار گیرد و برای تیمش گلزنی گلسازی کند. او که اکنون به یکی از مهره‌های اصلی پورتو لقب گرفته، امیدهای زیادی دارد تا در دیدار مقابل یوونتوس نیز درخشان ظاهر شود.

طبق پیش‌بینی رسانه‌های اروپایی، پورتو با سیستم 2-4-4 به میدان خواهد رفت و با زوج «طارمی-مارگا» مقابل دفاعیان یووه صف آرایی خواهد کرد. خبرنگار اوجوگو مدعی شد که مهاجمان پورتو می‌توانند خط دفاعی مستحکم بیانکونری را اذیت کنند و برای کیه‌لینی و دلیخت دردسرساز باشند.

پورتو در 4 بازی اخیر خود به تساوی رسیده و کمی از لحاظ ذهنی به هم ریخته است. آنها در لیگ 10 امتیاز از اسپورتینگ، صدرنشین پرتغال عقب هستند و همین مسئله باعث شده تا افتی قابل توجه را به ثبت رسانند. البته این تیم از لحاظ گلزنی خوب ظاهر شده و توانسته در 3 مسابقه اخیر خود 5 گل به ثبت رساند. طارمی 3گل از آن تعداد را به ثمر رساند و اکنون نیز می‌خواهد امشب اولین گل خود در رقابت‌های اروپایی را به اجرا گذارد.

 به نقل از اسکای ایتالیا، خط میانی پورتو با 4 بازیکن کونسیسائو یعنی کورونا، اوتاویو، سرخیو اولیورا و اوریبه چیده خواهد شد و کورونا می‌تواند نقشی اساسی را در این مسابقه ایفا کند.سرخیو اولیورا، دیگر گلزن اصلی پورتو نیز به یکی از عناصر مهم بازی امشب لقب گرفته و باید دید تقابل او با هافبک‌های میانی یوونتوس چگونه خواهد بود.

ترکیب احتمالی پورتو در دیدار مقابل یوونتوس به شرح زیر است:

دروازه‌بان: مارچشین

مدافعان: مانافا – پپه – امبمبا – مالانگ سار

هافبک‌ها: کورونا – اوتاویو – سرخیو اولیویرا و اوریبه

مهاجمان: مهدی طارمی و موسی مارِگا


تمرین مهدی طارمی پیش از لیگ قهرمانان اروپا

 

اما برای یوونتوس پیرلو تایید کرد که موراتا در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد و می‌خواهد با رونالدو زوج خط تهاجمی بیانکونری را تشکیل دهد.در گوشه‌ها فدریکو کیهزا در سمت راست و وستون مک‌کنی در سمت چپ به خط حمله کمک خواهد کرد و میانه میدان در دست زوج ربیو و بنتانکور خواهد بود.

این تیم در بازی اخیر خود یک شکست مقابل ناپولی را به ثبت رسانید و نتوانست با پیروزی پا به لیگ قهرمانان اروپا بذارد. البته تیم یوونتوس پس از شکست مقابل اینترمیلان در سری‌آ در ماه گذشته پیشرفت خوبی کرده و توانسته 6 بازی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد. نبود خوان کوادرادو به دلیل مصدومیت ضربه‌ای بزرگ به خط تهاجمی یوونتوس خواهد زد و باید دید پیرلو چه تصمیمی خواهد گرفت. 

طبق گزارش پیش‌بازی‌های رسانه‌های اروپایی، سرمربی یوونتوس می‌خواهد در نبود کوادرادو در سمت راست از دنیلو استفاده کند. بازیکن برزیلی این فصل زیر نظر پیرلو آمار خوبی از خود به جا گذاشته و در بیشتر دقایق در ترکیب یوونتوس حاضر بوده است. دنیلو در 11 بازی در سمت چپ بازی کرده، 7 بار مدافع وسط بوده و تنها 6 بار در دفاع راست بازی کرده است. باید دید او امشب در جدال با یاران طارمی مخصوصا «اوتاویو» که در سمت چپ بازی می‌کند چه نمایشی از خود به اجرا خواهد گذاشت. در سمت چپ نیز پیرلو از «ساندرو» استفاده خواهد کرد و دفاع مرکزی یووه با زوج «دلیختکیه‌لینی» به میدان خواهد رفت.

درون دروازه نیز شزنی سنگربان یوونتوس خواهد بود و به نظر نمی‌رسد که بوفون جایی در ترکیب اصلی داشته باشد.

ترکیب احتمالی یوونتوس مقابل پورتو به شرح زیر است:

دروازه‌بان: شزنی

مدافعان: دنیلودلیختکیه‌لینی – ساندرو

هافبک‌ها: کیهزا – بنتانکور – ربیو – مک‌کنی

مهاجمان: موراتا و رونالدو


نزدیک یک ماه گذشته یوونتوس با درخشش رونالدو مقابل ناپولی به برتری رسید و قهرمان سوپرکاپ ایتالیا شد

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول