اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

لیگ برتر هندبال| صادقی: فرصت خوبی برای درخشش جوانان بود/ خدا را شکر لیگ برای ما تمام شد

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن اصفهان گفت: این فصل با توجه به شرایطی که وجود داشت فرصت خوبی برای درخشش جوانان بود.

لیگ برتر هندبال| صادقی: فرصت خوبی برای درخشش جوانان بود/ خدا را شکر لیگ برای ما تمام شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار دو تیم فرازبام خائیز دهدشت و ذوب آهن در چهارچوب رقابت های دور برگشت از مرحله سوم لیگ برتر هندبال با پیروزی نماینده اصفهان همراه بود. در این دیدار که صبح امروز برگزار شد، تیم ذوب آهن توانست 31 بر 29 تیم فرازبام را شکست دهد.

کیوان صادقی، سرمربی تیم هندبال ذوب آهن اصفهان پس از پیروزی در بازی مقابل فرازبام گفت: در این فصل لیگ شرایط به گونه ای بود که دیر تیم را بستیم. اکثر بازیکن های طراز اول ذوب آهن با سایر تیم ها قرارداد بسته بودند، بنابراین این فصل فرصت خیلی خوبی برای درخشش جوان ها بود.

وی ادامه داد: جوان های خیلی خوبی در این مسابقات درخشیدند و با برنامه ریزی فدراسیون در رده جوانان و امید می توان آینده تیم های ملی را ساخت و این گونه هندبال کشور هم رشد می کند. 

صادقی خاطرنشان کرد: خدا را شکر لیگ برای ما تمام شد و این مهمترین فاکتور بازی امروز بود چون لیگ بسیار فرسایشی بود؛ البته از دو سه سال پیش لیگ بسیار بهتر شده و جو مناسب و بسیار خوبی به هندبال تزریق کرده و به نظرم آینده خوبی در این زمینه داریم.

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن اصفهان عنوان کرد: در انتخاب بازیکن باید به بازیکن های قد بلند و پرقدرت رو بیاوریم چون هندبال رشته پرقدرتی است و فیزیک بدنی حرف اول را در آن می زند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول