اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

بلاتکلیفی در ماشین سازی ادامه دارد/ اخباری با تیم تبریزی ادامه می‌دهد؟

تیم ماشین سازی تبریز به خاطر مشکلات عدیده شرایط خوبی را تجربه نمی کند.

بلاتکلیفی در ماشین سازی ادامه دارد/ اخباری با تیم تبریزی ادامه می‌دهد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ماشین سازی تبریز که در آخرین هفته نیم فصل اول از لیگ بیستم اولین برد خودش را به دست آورد در حال حاضر وضعیت خوبی ندارد.

با وجود پیروزی با ارزش ماشین سازان مقابل تیم صنعت نفت آبادان این تصور ایجاد شد که مسئولان تیم تبریزی در جهت تقویت تیم و همچنین شارژ مالی اعضای آن اقدام خواهند کرد تا تیم قدیمی شهر تبریز با قدرت بیشتری وارد نیم‌فصل دوم شود و از انتهای جدول به خوبی فاصله بگیرد.

اما با اینحال در حالیکه قرار بود تمرینات ماشین سازی پس از دو روز استراحت، از روز گذشته در تبریز آغاز شود، امروز نیز برگزار نشد تا برای دومین روز متوالی شاهد تعطیلی تمرینات باشیم چرا که ظاهرا این باشگاه توان پرداخت هزینه‌های بلیت و اسکان و همچنین تغذیه بازیکنان برای برپایی اردو را ندارد و به همین خاطر اعضای تیم که تاکنون فقط 20درصد قراردادهایشان را دریافت کرده‌اند و خواهان دریافت مطالباتشان هستند، در بلاتکلیفی بدی قرار گیرند.

در کنار این اتفاقات، وضعیت مدیریت باشگاه هم مشخص نیست. بهداد بیات عضو هیات مدیره باشگاه است که کلیه وظایف اجرایی باشگاه را بر عهده دارد اما او مدتی است که سیاست سکوت را در پیش گرفته و به این ترتیب هیچ توجه و پاسخی از جانب کادر مدیریتی باشگاه دیده نمی‌شود.

با این شرایط، برخی بازیکنان تاثیرگذار تیم که با پیشنهادات خوب لیگ برتری برای یک نیم فصل روبرو شده‌اند قصد جدایی دارند. کادرفنی تیم و در راس آن سعید اخباری نیز بعید است با این شرایط بتواند به کارش در تبریز ادامه دهد و با بی تفاوتی مدیران تیم تبریزی بعید است در جمع سبزپوشان ماندگار شود.

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول