اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اجرای طرح جامع محرومیت‌زدایی در قالب ۴۲ هزار گروه در سطح کشور

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در این دیدار از اجرای « طرح جامع محرومیت‌زدایی» در استان خبر داد و گفت: این طرح با ۲۷۰ هزار نفر در قالب ۴۲ هزار گروه در سطح کشور آغاز شده است.

اجرای طرح جامع محرومیت‌زدایی در قالب ۴۲ هزار گروه در سطح کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج،  سردار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور و سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح استان با استاندار کهگیلویه وبویراحمد دیدار و گفتگو کردند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در این دیدار از اجرای « طرح جامع محرومیت‌زدایی» در استان خبر داد و گفت: این طرح با ۲۷۰ هزار نفر در قالب ۴۲ هزار گروه در سطح کشور آغاز شده است.

سردار محمد زهرایی با بیان اینکه در اجرای این طرح دولت، مجلس شورای اسلامی و سپاه هماهنگ عمل می‌کنند، افزود: این طرح در ۱۰ هزار و ۲۰۰ روستا، ۶۶۵ دهستان و  یک هزار و  ۸۰۷ محله حاشیه شهرهای کشور که در معرض آسیب‌های اجتماعی هستند به مدت پنج سال اجرا می‌شود.

وی، پروژه های آب، جاده، مسکن محرومین، کارگاه های زیرساخت اشتغال و کارآفرینی، جاده های بین مزارعی، مدارس یک، ۲ تا سه کلاسه در مناطق دورافتاده و سخت گذر را برخی از این طرح ها عنوان کرد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: ۲۷۰ موافقت نامه با سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان از  پروژه های بسیج سازندگی در کشور است.

زهرایی با بیان اینکه برای انجام کارها کارگروهی تشکیل و مسائل را  احصاء کردیم، خاطرنشان کرد: تصمیم گیری های لازم انجام و به عنوان برنامه اجرایی فعالیت ها آغاز می شود.

فرمانده قراگاه سازندگی تصریح کرد: فعالیت ها در هر نقطه ای از استان کهگیلویه وبویراحمد که دارای چنین شرایطی باشد در این  طرح  و برنامه قرار می گیرد.

زهرایی عنوان کرد: ما در این استان با استانداری دارای تفکر جهادی و بسیجی روبرو هستیم و وفاق و همدلی بالایی وجود دارد  و با اهتمام جدی که نسبت به مسائل دارند این همدلی و وفاق عمیق تر خواهد شد.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول