اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

برنامه تربیتی ویژه مطیعی برای کودکان و نوجوانان/ بازخوانی ۴ نوحه توسط ۵۰۰ کودک

مدیرعامل مؤسسه آئین هنر حسینی گفت: این مؤسسه بعد از اجرای پویش مداحی کودکان و نوجوانان، بنا دارد برنامه اصلی خود را در قالب دوره آموزشی و تربیتی کودکان و نوجوانان به مدت ۲ سال و در قالب ترم‌های مختلف برگزار کند.

برنامه تربیتی ویژه مطیعی برای کودکان و نوجوانان/ بازخوانی ۴ نوحه توسط ۵۰۰ کودک

حجت الاسلام محمد رستمی مدیر عامل مؤسسه آیین هنر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: این مؤسسه از سال گذشته تحت اشراف میثم مطیعی مداح اهل بیت (ع) در حوزه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی آغاز به کار کرد که همواره برنامه‌ریزی و تلاش در حوزه کودک و نوجوان دغدغه اصلی ما بوده است.

نوجوانان در هیأت مغفولند

وی با بیان اینکه متأسفانه در هیأت‌ها به نوجوانان به خصوص دختران کمتر پرداخته شده است، تصریح کرد: دغدغه اصلی حاج میثم مطیعی ورود تخصصی در این عرصه است که در مناسبت‌های مختلف نیز تولید محتوا در قالب نوحه برای آنان داشته است.

پویش مداحی «کودکان و نوجوانان»

رستمی با بیان اینکه برای استمرار ارتباط با این قشر، در ایام فاطمیه پویش مداحی «کودکان و نوجوانان» راه‌اندازی شد، تصریح کرد: برای برگزاری این پویش چهار نوحه از مداحی میثم مطیعی انتخاب و در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گرفت تا شرکت‌کنندگان براساس آن مداحی کنند. اشعار انتخابی مختص کودکان بود تا کودکان و نوجوانان به راحتی بتوانند با آنان ارتباط برقرار کنند.

دست‌نوشته مطیعی برای ۵۰۰ کودک

 مدیر عامل مؤسسه آیین هنر حسینی با اشاره به اینکه پسران ۷ تا ۱۲ سال و دختران ۵ تا ۸ سال در این پویش شرکت کردند، گفت: در مجموع حدود ۵۰۰ اثر در این قالب به دست ما رسید که در ابتدا از تمامی افراد آدرس و عکس درخواست شد و برای تمامی این شرکت‌کنندگان با دست خط حاج میثم مطیعی و با نام خودشان کارت تبریکی ارسال می شود تا موجب افزایش انگیزه و اثربخشی در آنان شود.

وی افزود: این آثار مورد ارزیابی و داوری قرار گرفته است و افرادی نیز برگزیده شده‌اند. بناست ۴ پوستر از تصاویر تمامی شرکت‌کنندگان در این پویش و همچنین ۴ کلیپ از آثار برگزیدگان تهیه و تولید شود.

دوره تربیتی ویژه مطیعی برای کودکان و نوجوانان

رستمی گفت: بعد از این پویش بنا داریم برنامه اصلی خود را در قالب دوره آموزشی و تربیتی کودکان و نوجوانان به مدت ۲ سال و در قالب ترم‌های مختلف با حضور اساتید برجسته آغاز کنیم. یکی از محورهای این دوره، آموزش مداحی و شعرخوانی و... است که توسط حاج میثم مطیعی تدریس خواهد شد.

 مدیر عامل مؤسسه آیین هنر حسینی در پایان خاطرنشان کرد: ان شاء الله در این دوره کودکان و نوجوانان دختر و پسر از سراسر کشور حضور پیدا خواهند کرد تا دامنه ارتباطی ما با این قشر وسیع‌تر شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول