اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

هوادار استقلال خطاب به فکری: هر کسی به تیم عرق ندارد کنار بگذار و از هیچ چیز هم نترس+ فیلم

هواداران استقلال در گفت و گو با محمود فکری حمایتشان را از سرمربی تیم اعلام کردند.

هوادار استقلال خطاب به فکری: هر کسی به تیم عرق ندارد کنار بگذار و از هیچ چیز هم نترس+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تعدادی از هواداران تیم فوتبال استقلال امروز با حضور در محل تمرین این تیم به گفت و گو با محمود فکری پرداختند.

یکی از هواداران از سرمربی استقلال خواست تا تجمعات و اتفاقات را به حساب هواداران استقلال نگذارد و بیان کرد: قهرمان نشدیم سهمیه هم نگرفتیم فدای تک تک موهای شما، همه نگران هستند اما  شما عزیز ما هستید و ارزشتان از همه چیز برایمان بیشتر است. تجمعات دیروز را به حساب هواداران استقلال نگذارید. از شما خیلی معذرت می خواهیم.

فکری نیز در جواب عنوان کرد:‌ ما همه را دوست داریم و تمام تلاشمان را می کنیم تا تیم موفق شود. 

این هوادار در ادامه دسته گلی را به سرمربی استقلال تقدیم کرد.

همچنین هوادار دیگری با حضور در محل تمرین امروز تیم استقلال خطاب به محمود فکری گفت: تیم را یکدل و یکدست کن، برای قهرمانی با خودت می‌رویم. ما همه پشت شما هستیم.

پس از این صحبت، هوادران حاضر به تشویق سرمربی استقلال با شعار فکری با تعصب پرداختند.

فکری در ادامه در پاسخ به انتقاد هواداران گفت: من هرچه بگویم می‌گویید مرغ بریان می خواهیم چلو کباب می خواهیم و... از اول فصل چقدر حمایت کردید؟ تیمی که با 5 تاکتیک بازی می کند هنرش را نشان می‌دهد. تا دیروز ما صدر جدول بودیم حالا می گویید چه نتیجه ای گرفتیم؟ چه می خواهید؟

سپس یکی از هواداران به انتقاد از تاکتیک استقلال در بازی‌های مقابل بازی سپاهان و سایپا پرداخت که فکری عنوان کرد: بارسلونا دیشب در زمین خودش چکار کرد؟ الان استقلال 10 سال است جام ندارد من مقصرم؟

یکی از هواداران گفت: یک ترکیب ثابت بگذارید. بازیکنان در زمین خوب کار نمی کنند.
در ادامه سرمربی استقلال از هوادار خواست تا 11 نفر اصلی بازی با سپاهان را نام ببرد و این هوادار نیز پس از شمردن بازیکنان اصلی عنوان کرد: مشکل نفرات نداریم مشکل این است که در هر بازی یک تاکتیک متفاوت داریم.
فکری پاسخ داد: شما می گویید ترکیب اشکال دارد! من نمی فهمم!

به گزارش فارس، هوادار دیگری خطاب به سرمربی استقلال گفت: هرکسی به استقلال عرق ندارد را کنار بگذار. از هیچ چیزی هم نترس. اسم فوتبال بازی نمی‌کند. بازیکن از امیدها در ترکیب تیم بگذار، از یکسری بهتر هستند. یکسری با تیم نیستند،  در زمین معلوم است.

سرمربی استققلال در ادامه گفت‌وگو با هواداران این تیم و در جواب انتقادات آن‌ها اظهار داشت: به خاطر دستیار بازیچه دست پیج‌ها و یک سری رسانه‌ها نشوید. عده‌ای هیچ جایی تیم ندارند همان‌ها را می‌گویند بگیرید! چرا؟ اگر خوب بودند چرا سرکار نیستند؟ اصغر قربانعلی پور دکترای فیزیولوژی و تربیت بدنی دارد. یکی از بهترین ترینرهای ایران است. یک نفر از او حمایت نکرد.
وی افزود: چرا؟ مصطفوی را بیاوریم یکسال پیش می شود؟ تازه می‌شود. باید بیاید کار کند و به او وقت بدهیم. چرا اصغر قربانعلی پوری که رسانه‌ای و مجازی نیست را کسی حمایت نمی کند اما افرادی که چندسال است تیم ندارند را همه می‌گویند بیاورید؟
فکری تصریح کرد: چرا عقلمان را به دست عده ای کاسب می‌دهیم؟ ما استقلالی و طرفدار تیم هستیم. شما خون دل می خورید. چرا عقلتان را دست کاسب‌ها می دهید؟ می گویند آن را بیاورید همه می گویند بیاورید! چرا خودتان نگاه نمی کنید؟ چرا کسی از دکتر اصغر قربانعلی پور حمایت نمی‌کند؟ من روز اولی که آمدم گفتند سنگین‌ترین و استقلالی ترین نیمکت را آوردی. تیمم از اوایل در صدر جدول بود اما کسی حمایت نکرد. هفته دوم باختم گفتند برو! به کدام مربی هفته دوم می گویند برو؟
وی ادامه داد: چرا عقلتان را دست عده ای می‌دهید؟ من بروم و مربی دیگری بیاد می‌خواهد همین امروز معجزه کند؟ چرا تیم های دیگر از مربیانشان حمایت می کنند اما در استقلال کسی حمایت نمی کند؟
به گزارش فارس، در ادامه هواداری سوال کرد آیا فکری با بازیکنان زاویه دارد و نمی خواهد به آن‌ها بازی بدهد یا آن‌ها نمی‌خواهند بازی کنند؟

فکری در پاسخ با اشاره به وضعیت قائدی و غفوری گفت: مهدی قائدی سرماخورده و نتوانسته به تمرین بیاید. صبح تماس داشت. الان هم تماس گرفته من سر تمرین بودم نتوانستم صحبت کنم. او مشکلی ندارد و ترانسفر شدنش هم مطمئنا با نظر باشگاه و سرمربی وقت حالا من یا هر کسی دیگری که باشد، انجام می‌شود. تا زمانی که قرارداد دارد باید با باشگاه باشد. اگر قراردادش تمام شده خودش برای خودش تصمیم می گیرد و بحث جدایی است.

وی ادامه داد: ووریا غفوری کاپیتان تیم است. باید عملکردش را ببینیم. آیا راضی بودیم یا نه، چه کار کرده یا نکرده، چه اتفاقاتی در این چند روزه و چند ماهه و این چندساله افتاده است. غفوری امروز هم به تمرین آمد،  پایش درد گرفت و به کلینیک رفت. سایت ها نوشتند به سازمان لیگ رفته باید ببینیم چکار داشته است.

سپس هواداری از سرمربی استقلال پرسید: ما گفتیم مشکل زمین تمرین و مشکل مالی داریم شما گفتید مشکلی نداریم و گفتید هوادار حاشیه ساز. الان بین ما هوادار حاشیه ساز نیست. همه از خانواده و کار و زندگی زده‌ایم. سه روز است اعصاب و روان، خواب و زندگی نداریم و آمده ایم تا تکلیفمان مشخص شود. شرمنده که این را می گویم اما سانتر کردن از جناحین برای مهدی قائدی یا ارسلان مطهری تاکتیک نیست.
فکری پرسید:‌ سانتر کردن تاکتیک نیست؟
هوادار گفت: قائدی سرزن نیست.
فکری پاسخ داد: مسی مگر سر نمی زند؟

 

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول