اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

جامعه نباید نسبت به کاستی‌ها بی‌تفاوت باشد/ حمایت ستاد احیای امر به معروف از مطالبه‌گران

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در چهارمحال و بختیاری گفت: فرهنگ‌سازی مطالبه‌گری در جامعه بسیار مهم است، جامعه نباید نسبت به کاستی‌ها بی‌تفاوت باشد.

جامعه نباید نسبت به کاستی‌ها بی‌تفاوت باشد/ حمایت ستاد احیای امر به معروف از مطالبه‌گران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام ابوالفضل احمدی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه بر تقویت ارتباط رسانه با ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و گفت: این همراهی حل مشکلات و به ثمر نشاندن مطالبات را تسریع خواهد کرد.

وی داشتن بینش سیاسی در امر به معروف و نهی از منکر را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی مطالبه‌گری در جامعه بسیار مهم است، جامعه نباید نسبت به کاستی‌ها بی‌تفاوت باشد.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حساسیت زمانی نتیجه می‌دهد که عمومی شود، افزود: آحاد جامعه باید احساس وظیفه کنند و بستری فراهم شود که همه مردم پای کار امر به معروف بیایند.

احمدی اظهار داشت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر متولی این فریضه نیست بلکه ستاد افراد و جامعه را سازماندهی می‌کند تا خودشان پیگیر کارشان شوند.

وی ادامه داد: ستاد نقش حمایتی هم خواهد داشت، اگر مطالبه‌ای در جامعه شکل بگیرد ستاد قطعا برای تقویت آن مطالبه‌گری، پشتیبانی و حمایت حقوقی و معنوی خواهد کرد.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: رویکرد اصلی و اولویت ما تبیین جایگاه این ستاد در جامعه است.

احمدی مهمترین حوزه در امر به معروف و نهی از منکر را مسؤولان دانست و اظهار داشت: در نظام اسلامی مسؤولان باید نسبت به مسؤولیت خود پاسخگو باشند.

احمدی با استناد به بیانات مقام معظم رهبری عنوان کرد: باید امر به معروفی را دنبال کنیم که مانع تسلط اشرار بر جامعه شود، منظور از اشرار فقط افراد شرور و مجرم نیست؛ مسؤولی که اعتقادی به دین ندارد هم فاسد است.

انتهای پیام/68023/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول