اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

توزیع ۱۵۵۰۰ بسته معیشتی توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در کرمان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان کرمان گفت: امروز ۱۵ هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی در بین اقشار آسیب‌دیده از کرونا که قبلا شناسایی شده‌اند، در سراسر استان توزیع خواهد شد.

توزیع ۱۵۵۰۰ بسته معیشتی توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، روح‌اللهی عصر امروز در مراسم پنجمین رزمایش همدلی و احسان در گلزار شهدای کرمان درجمع خبرنگاران اظهار داشت: ستاد فرمان امام راحل در راستای پیشرفت و محرومیت‌زدایی  در کشور و به تبع آن در استان کرمان تا امروز پنج مرحله رزمایش همدلی واحسان را برگزار کرده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) عنوان کرد: تمامی این مراحلی با همکاری گروه‌های جهادی و هیئت‌های مذهبی، خیریه‌ها، سمن‌ها و فعالان اجتماعی بوده که این گروه‌ها در زمینه توزیع بسته‌های معیشتی همکار با ستاد فرمان امام راحل هستند.

روح‌اللهی تصریح کرد: مرکزیت این نوع کارها در استان با محوریت نماینده ولی‌فقیه در استان، ائمه جمعه و جماعات در شهرستان‌های استان است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس دستور رئیس ستاد فرمان امام کشور باید در سطح کشور یک میلیون بسته کمک معیشتی توزیع شود، گفت: بر این اساس ما در اولین گام در سطح استان کرمان امروز ۱۵ هزار و ۵۰۰ بسته  کمک معیشتی در بین اقشار آسیب‌دیده از کرونا که قبلا شناسایی شده‌اند، در سراسر استان توزیع خواهد شد.

 مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان کرمان بیان داشت: بسته‌های کمک معیشتی شامل ۱۰ کیلوگرم برنج، روغن، حبوبات، رب  گوجه و ماکارونی هستند و ارزش ریالی هر بسته  بالغ بر ۳۵۰ هزار تومان است.

انتهای پیام/۸۰۰۱۸/ب/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول